Sortierung ändern: Popularität Titel Veröffentlichung Preis
|
|
How to Plan and Implement a Peer Coaching Program
|
Psychologie / Pädagogik |
19.90 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Pam Robbins / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
Questioning Strategies to Activate Student Thinking: Quick Reference Guide
|
Psychologie / Pädagogik |
19.90 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Jackie Acree Walsh / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
10 Steps to Managing Change in Schools: How do we take initiatives from goals to actions?
|
Psychologie / Pädagogik |
20.50 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Jeffrey Benson / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
5 Myths about Classroom Technology: How do we integrate digital tools to truly enhance learning?
|
Psychologie / Pädagogik |
20.50 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Matt Renwick / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
Digital Learning Strategies: How do I assign and assess 21st century work? (ASCD Arias)
|
Psychologie / Pädagogik |
20.50 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Michael Fisher / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
Ditch the Daily Lesson Plan: How do I plan for meaningful student learning?
|
Schulbücher |
20.50 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Michael Fisher / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
Ensuring Effective Instruction: How do I improve teaching using multiple measures? (ASCD Arias)
|
Psychologie / Pädagogik |
20.50 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Vicki Phillips / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
Fostering Grit: How Do I Prepare My Students for the Real World?
|
Psychologie / Pädagogik |
20.50 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Thomas R. Hoerr / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
Freedom to Fail: How do I foster risk-taking and innovation in my classroom?
|
Psychologie / Pädagogik |
20.50 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Andrew K MIller / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
Getting Started with Blended Learning: How Do I Integrate Online and Face-To-Face Instruction?
|
Schulbücher |
20.50 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: William Kist / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
Grading and Group Work: How Do I Assess Individual Learning When Students Work Together?
|
Psychologie / Pädagogik |
20.50 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Susan M. Brookhart / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
Handling Student Frustrations: How Do I Help Students Manage Emotions in the Classroom?
|
Psychologie / Pädagogik |
20.50 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Carol McClintic / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
How to Conduct Collaborative Action Research
|
Psychologie / Pädagogik |
20.50 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: RICHARD SAGOR / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
Igniting Teacher Leadership: How Do I Empower My Teachers to Lead and Learn? (ASCD Arias)
|
Psychologie / Pädagogik |
20.50 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: William Sterrett / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
Learning from Coaching: How Do I Work with an Instructional Coach to Grow as a Teacher?
|
Psychologie / Pädagogik |
20.50 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Nina Morel / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
Managing 21st Century Classrooms: How Do I Avoid Ineffective Classroom Management Practices?
|
Psychologie / Pädagogik |
20.50 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Jane Bluestein / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
Real Engagement: How Do I Help My Students Become Motivated, Confident, and Self-Directed Learners? (ASCD Arias)
|
Psychologie / Pädagogik |
20.50 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Allison Zmuda / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
Retaining New Teachers: How Do I Support and Develop Novice Teachers?
|
Schulbücher |
20.50 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Bryan Harris / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
School Climate Change (ASCD Arias)
|
Psychologie / Pädagogik |
20.50 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Peter DeWitt / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
Self-Regulated Learning for Academic Success: How Do I Help Students Manage Their Thoughts, Behaviors, and Emotions? (ASCD Arias)
|
Psychologie / Pädagogik |
20.50 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Carrie Germeroth / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
Short on Time: How Do I Make Time to Lead and Learn as a Principal? (ASCD Arias)
|
Psychologie / Pädagogik |
20.50 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: William Sterrett / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
Starting School Right
|
Schulbücher |
20.50 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Otis Kriegel / Einband: Kartoniert |
|
|
|
| / 20 |