Sortierung ändern: Popularität Titel Veröffentlichung Preis
![](rcimages/rc200trans.gif) |
![](https://img.1advd.ch/imgBt/_in02zz14r3pg1ny2ea1z95m4hr17hbz1c.jpg) |
Classroom Assessment in Mathematics: Perspectives from Around the Globe
|
Psychologie / Pädagogik |
124.00 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Einband: Kartoniert |
|
|
|
![](rcimages/rc200trans.gif) |
![](https://img.1advd.ch/imgBt/_gxo0g6iz9w6o9qdbzxs2v0lted20cempg.jpg) |
Teacher Involvement in High-Stakes Language Testing
|
Psychologie / Pädagogik |
147.00 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Einband: Kartoniert |
|
|
|
![](rcimages/rc200trans.gif) |
![](https://img.1advd.ch/imgBt/_g3bme0mt1wtsfwmgl7bmiegj6kn486mxl.jpg) |
Teacher Education In and For Uncertain Times
|
Psychologie / Pädagogik |
124.00 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Einband: Kartoniert |
|
|
|
![](rcimages/rc200trans.gif) |
![](https://img.1advd.ch/imgBt/_fd9293ofq8ys23xgrcg7nhxmdnjgzubds.jpg) |
Authentic Virtual World Education: Facilitating Cultural Engagement and Creativity
|
Psychologie / Pädagogik |
158.00 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Einband: Kartoniert |
|
|
|
![](rcimages/rc200trans.gif) |
![](https://img.1advd.ch/imgBt/_pvxay9cdzowfrmg0j1c35v46xpclops4w.jpg) |
The Future of Higher Education in the Middle East and Africa: QS Middle East and North Africa Professional Leaders in Education Conference
|
Psychologie / Pädagogik |
123.00 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Einband: Kartoniert |
|
|
|
![](rcimages/rc200trans.gif) |
![](https://img.1advd.ch/imgBt/_a3jgufs5j9yylt5y42cu8isfyau8wkwkj.jpg) |
Metacognitive and Cognitive Strategy Use in Reading Comprehension: A Structural Equation Modelling Approach
|
Psychologie / Pädagogik |
124.00 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Limei Zhang / Einband: Kartoniert |
|
|
|
![](rcimages/rc200trans.gif) |
![](https://img.1advd.ch/imgBt/_v6n73h5u313em34wd8twm4dmcizrcd06y.jpg) |
Academic Achievement Assessment: Principles and Methodology
|
Psychologie / Pädagogik |
147.00 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Huisheng Tian / Einband: Kartoniert |
|
|
|
![](rcimages/rc200trans.gif) |
![](https://img.1advd.ch/imgBt/_fzh3zddik5ldrpu2i6ky3st89fq6kixjz.jpg) |
Towards a Framework for Representational Competence in Science Education
|
Psychologie / Pädagogik |
134.00 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Einband: Kartoniert |
|
|
|
![](rcimages/rc200trans.gif) |
![](https://img.1advd.ch/imgBt/_y3pkrxmqtjzfrvofl2477kunadmzgnq0n.jpg) |
Assessment of Learning Outcomes in Higher Education: Cross-National Comparisons and Perspectives
|
Psychologie / Pädagogik |
188.00 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Einband: Kartoniert |
|
|
|
![](rcimages/rc200trans.gif) |
![](https://img.1advd.ch/imgBt/_8uxlx48n78kyio883zgcn0g8mln5h886h.jpg) |
The Sociocultural Activity of High Stakes Standardised Language Testing: TOEIC Washback in a South Korean Context
|
Psychologie / Pädagogik |
123.00 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Dawn Karen Booth / Einband: Kartoniert |
|
|
|
![](rcimages/rc200trans.gif) |
![](https://img.1advd.ch/imgBt/_bvat31kqbqmj83fj502ybhxq1hocw00yg.jpg) |
Achieving Equity and Quality in Higher Education: Global Perspectives in an Era of Widening Participation
|
Psychologie / Pädagogik |
163.00 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Einband: Kartoniert |
|
|
|
![](rcimages/rc200trans.gif) |
![](https://img.1advd.ch/imgBt/_mlydeg0ku619td8ke75oqkax9dvf8ayua.jpg) |
Chinese as a Second Language Assessment
|
Psychologie / Pädagogik |
147.00 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Einband: Kartoniert |
|
|
|
![](rcimages/rc200trans.gif) |
![](https://img.1advd.ch/imgBt/_zm3fesf1ux1n1jq1q9ewsdkwd1inrdb4y.jpg) |
Teacher Education Policy and Practice: Evidence of Impact, Impact of Evidence
|
Psychologie / Pädagogik |
158.00 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Einband: Kartoniert |
|
|
|
![](rcimages/rc200trans.gif) |
![](https://img.1advd.ch/imgBt/_aa3k0olcyax5eoq4nl08pq5h6lwnspvxp.jpg) |
Studying the Effectiveness of Teacher Education: Early Career Teachers in Diverse Settings
|
Psychologie / Pädagogik |
124.00 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Mary Dixon / Einband: Kartoniert |
|
|
|
![](rcimages/rc200trans.gif) |
![](https://img.1advd.ch/imgBt/_0td1hfs9k5rzmmsuins3clrp1asoerzkg.jpg) |
A Study on the Washback Effects of the Test for English Majors (TEM): Implications for Testing and Teaching Reforms
|
Psychologie / Pädagogik |
135.00 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Jun Liu / Einband: Gebunden |
|
|
|
![](rcimages/rc200trans.gif) |
![](https://img.1advd.ch/imgBt/_i6y2dmuz1s6oacvsi51m3aeoxzz8hzcds.jpg) |
Educational Governance in China
|
Psychologie / Pädagogik |
135.00 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Ming Yang / Einband: Gebunden |
|
|
|
![](rcimages/rc200trans.gif) |
![](https://img.1advd.ch/imgBt/_b8gtwn01teqbwok7hcg1oxg0ytwlxxo6k.jpg) |
The Search for Better Educational Standards: A Cautionary Tale
|
Psychologie / Pädagogik |
135.00 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Martin Thrupp / Einband: Kartoniert |
|
|
|
![](rcimages/rc200trans.gif) |
![](https://img.1advd.ch/imgBt/_7yfbha7v5j018wc2hf3zc67x2ldib57qo.jpg) |
The Robot Factory: Pseudoscience in Education and Its Threat to American Democracy
|
Ratgeber |
49.50 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Joseph Ganem / Einband: Kartoniert |
|
|
|
![](rcimages/rc200trans.gif) |
![](https://img.1advd.ch/imgBt/_kesnzebp0r1dvydu4dw0iqd89lwn96ljw.jpg) |
Educational Technology and Narrative: Story and Instructional Design
|
Psychologie / Pädagogik |
147.00 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Einband: Kartoniert |
|
|
|
![](rcimages/rc200trans.gif) |
![](https://img.1advd.ch/imgBt/_z8jh9itouladnl756v0us3evefcj53oon.jpg) |
Students' and Teachers' Values, Attitudes, Feelings and Beliefs in Mathematics Classrooms: Selected Papers from the 22nd MAVI Conference
|
Psychologie / Pädagogik |
147.00 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Einband: Kartoniert |
|
|
|
![](rcimages/rc200trans.gif) |
![](https://img.1advd.ch/imgBt/_f95v5w3jt418h1lu2enjm4gf9aurz8yzx.jpg) |
Young People's Views of Government, Peaceful Coexistence, and Diversity in Five Latin American Countries: IEA International Civic and Citizenship Educ
|
Psychologie / Pädagogik |
69.00 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: John Ainley / Einband: Kartoniert |
|
|
|
![](rcimages/rc200trans.gif) |
![](https://img.1advd.ch/imgBt/_jo4db4q12wqg0szxy27kgi60f1hitdedn.jpg) |
Transforming Assessment: Through an Interplay Between Practice, Research and Policy
|
Psychologie / Pädagogik |
198.00 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Einband: Kartoniert |
|
|
|
| / 14 |