SFr. 114.30
€ 123.44
BTC 0.0021
LTC 1.666
ETH 0.0433


bestellen

Artikel-Nr. 28486558


Diesen Artikel in meine
Wunschliste
Diesen Artikel
weiterempfehlen
Diesen Preis
beobachten

Weitersagen:



Autor(en): 
  • Philip Kotler
  • Gary Armstrong
  • Marc Opresnik
  • Marketing: An Introduction + MyLab Marketing with Pearson eText, Global Edition 
     

    (Buch)
    Dieser Artikel gilt, aufgrund seiner Grösse, beim Versand als 5 Artikel!


    Übersicht

    Auf mobile öffnen
     
    Lieferstatus:   i.d.R. innert 2-7 Tagen versandfertig
    Veröffentlichung:  August 2019  
    Genre:  Wirtschaft / Recht 
    ISBN:  9781292294995 
    EAN-Code: 
    9781292294995 
    Verlag:  Pearson Academic 
    Einband:  Set (Buch und div.)  
    Sprache:  English  
    Serie:  Pearson  
    Dimensionen:  H 274 mm / B 218 mm / D 22 mm 
    Gewicht:  13400 gr 
    Bewertung: Titel bewerten / Meinung schreiben
    Inhalt:
    This title is a Pearson Global Edition. The Editorial team at Pearson has worked closely with educators around the world to include content which is especially relevant to students outside the United States.

     

    For undergraduate principles of marketing courses.

    This package includes MyLab.

     

    An introduction to marketing using a practical and engaging approach

    Marketing: An Introduction shows students how customer value -- creating it and capturing it -- drives effective marketing strategies. The 14th Edition reflects the major trends and shifting forces that impact marketing in this digital age of customer value, engagement, and relationships, leaving students with a richer understanding of basic marketing concepts, strategies, and practices. Through updated company cases, Marketing at Work highlights, and revised end-of-chapter exercises, students are able to apply marketing concepts to real-world company scenarios.

     

    Reach every student by pairing this text with Pearson MyLab Marketing

    MyLab™ is the teaching and learning platform that empowers you to reach every student. By combining trusted author content with digital tools and a flexible platform, MyLab personalizes the learning experience and improves results for each student.

      
     Empfehlungen... 
     Was ich an dir liebe – Die Meilenstein-Karten für - (Buch)
     Unlock It: The Master Key to Wealth, Success, and - (Buch)
     KMU-Marketing in der digitalen Transformation: Mar - (Buch)
     Make Money Marketing & Producing Photo Montages: T - (Buch)
     The Crucial 12: Powerful Insights for Marketing Le - (Buch)
     The B2B Social Media Book: Become a Marketing Supe - (Buch)
     Präferenzmessung bei Kfz-Kaskoversicherungen: Ents - (Buch)
     Guerilla Marketing des 21. Jahrhunderts: Clever we - (Buch)
     Maestría en Ingresos Pasivos y Marketing en Redes - (Buch)
     Avoiding Data Pitfalls: How to Steer Clear of Comm - (Buch)
     Weitersuchen in   DVD/FILME   CDS   GAMES   BÜCHERN   



    Wird aktuell angeschaut...
     

    Zurück zur letzten Ansicht


    AGB | Datenschutzerklärung | Mein Konto | Impressum | Partnerprogramm
    Newsletter | 1Advd.ch RSS News-Feed Newsfeed | 1Advd.ch Facebook-Page Facebook | 1Advd.ch Twitter-Page Twitter
    Forbidden Planet AG © 1999-2024
    Alle Angaben ohne Gewähr
     
    SUCHEN

     
     Kategorien
    Im Sortiment stöbern
    Genres
    Hörbücher
    Aktionen
     Infos
    Mein Konto
    Warenkorb
    Meine Wunschliste
     Kundenservice
    Recherchedienst
    Fragen / AGB / Kontakt
    Partnerprogramm
    Impressum
    © by Forbidden Planet AG 1999-2024