SFr. 179.00
€ 193.32
BTC 0.0033
LTC 2.683
ETH 0.068


bestellen

Artikel-Nr. 26238275


Diesen Artikel in meine
Wunschliste
Diesen Artikel
weiterempfehlen
Diesen Preis
beobachten

Weitersagen:


Herausgeber: 
  • John M. T. Balmer
  • Weifeng Chen
  • Advances in Chinese Brand Management 
     

    (Buch)
    Dieser Artikel gilt, aufgrund seiner Grösse, beim Versand als 3 Artikel!


    Übersicht

    Auf mobile öffnen
     
    Lieferstatus:   Auf Bestellung (Lieferzeit unbekannt)
    Veröffentlichung:  Juni 2018  
    Genre:  Wirtschaft / Recht 
     
    B / Business & management / Business and Management / corporate;heritage;luxury;culture;China;marketing / Customer relations—Management / customer relationship management / International business / International business enterprises / Management science / Market research / Market Research/Competitive Intelligence / Marketing
    ISBN:  9781349957996 
    EAN-Code: 
    9781349957996 
    Verlag:  Springer Nature EN 
    Einband:  Kartoniert  
    Sprache:  English  
    Serie:  Journal of Brand Management: Advanced Collections  
    Dimensionen:  H 216 mm / B 140 mm / D  
    Gewicht:  4619 gr 
    Seiten:  354 
    Zus. Info:  Previously published in hardcover 
    Bewertung: Titel bewerten / Meinung schreiben
    Inhalt:
    This book includes a fascinating range of up-to-date articles on China from the Journal of Brand Management that marshal research and scholarship undertaken by Chinese, British, European and American scholars. The development and management of brands in China has emerged as an area of considerable and growing interest among branding scholars and practitioners owing to the rise and significance of brands within China. Providing an overview of the development and management of brands in China, Advances in Chinese Brand Management also contains case studies of centuries old and greatly loved Chinese Corporate heritage brands, luxury brands, prominent cultural brands and foreign brands in China.

      
     Empfehlungen... 
     Advances in Chinese Brand Management - (Buch)
     Weitersuchen in   DVD/FILME   CDS   GAMES   BÜCHERN   



    Wird aktuell angeschaut...
     

    Zurück zur letzten Ansicht


    AGB | Datenschutzerklärung | Mein Konto | Impressum | Partnerprogramm
    Newsletter | 1Advd.ch RSS News-Feed Newsfeed | 1Advd.ch Facebook-Page Facebook | 1Advd.ch Twitter-Page Twitter
    Forbidden Planet AG © 1999-2024
    Alle Angaben ohne Gewähr
     
    SUCHEN

     
     Kategorien
    Im Sortiment stöbern
    Genres
    Hörbücher
    Aktionen
     Infos
    Mein Konto
    Warenkorb
    Meine Wunschliste
     Kundenservice
    Recherchedienst
    Fragen / AGB / Kontakt
    Partnerprogramm
    Impressum
    © by Forbidden Planet AG 1999-2024