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Neuromarketing: Understanding the Buy Buttons in Your Customer's Brain Wirtschaft / Recht 
20.50 
Buch   Sprache: Englisch / Autor: Patrick Renvoise / Einband: Kartoniert 
 
 
  Consumer Behaviour and Neuromarketing Wirtschaft / Recht 
21.50 
Buch  Sprache: Englisch / Einband: Kartoniert 
 
 
CTV Advertising. Can TTD Lead the Way with Neuromarketing? Wirtschaft / Recht 
22.50 
Buch   Sprache: Englisch / Autor: Anonymous / Einband: Kartoniert 
 
 
Does neuromarketing trick your brain? An introduction to the ethics of neuromarketing Wirtschaft / Recht 
22.50 
Buch   Sprache: Englisch / Autor: Lisa Wegener / Einband: Kartoniert 
 
 
7 Secrets of Persuasion: Leading-Edge Neuromarketing Techniques to Influence Anyone Ratgeber 
24.90 
Buch   Sprache: Englisch / Autor: James C. Crimmins / Einband: Kartoniert 
 
 
Digital Neuromarketing: The Psychology Of Persuasion In The Digital Age Wirtschaft / Recht 
30.50 
Buch   Sprache: Englisch / Autor: Sam Page / Einband: Kartoniert 
 
 
Basic Neuromarketing with Case Studies on Developing Hit Products Wirtschaft / Recht 
32.90 
Buch   Sprache: Englisch / Autor: Saeran Doh / Einband: Kartoniert 
 
 
Neuromarketing For Dummies Wirtschaft / Recht 
32.90 
Buch   Sprache: Englisch / Autor: Peter Steidl / Einband: Kartoniert 
 
 
Brainfluence Lib/E: 100 Ways to Persuade and Convince Consumers with Neuromarketing Wirtschaft / Recht 
33.50 
Buch   Sprache: Englisch / Autor: Roger Dooley / Einband: Compact Disc (Audio-CD) 
 
 
Brainfluence: 100 Ways to Persuade and Convince Consumers with Neuromarketing Wirtschaft / Recht 
33.50 
Buch   Sprache: Englisch / Autor: Roger Dooley / Einband: Compact Disc (Audio-CD) 
 
 
The Persuasion Code: How Neuromarketing Can Help You Persuade Anyone, Anywhere, Anytime Psychologie / Pädagogik 
34.90 
Buch   Sprache: Englisch / Autor: Patrick Renvoise / Einband: Gebunden 
 
 
Brainfluence: 100 Ways to Persuade and Convince Consumers with Neuromarketing Wirtschaft / Recht 
37.50 
Buch   Sprache: Englisch / Autor: Roger Dooley / Einband: Gebunden 
 
 
Neuromarketing and Business Ethics: A recap of neuroscientific methods in marketing and rehash of the theoretical background for an ethical approach Wirtschaft / Recht 
47.90 
Buch   Sprache: Englisch / Autor: Peter Gatterer / Einband: Kartoniert 
 
 
Neuromarketing in the B-to-B-Sector: Importance, potential and its implications for Brand Management Wirtschaft / Recht 
49.90 
Buch   Sprache: Englisch / Autor: Friedrich Gentner / Einband: Kartoniert 
 
 
Neuromarketing as an Interdisciplinary Strategy: Neuromarketing as an interdisciplinary strategy for the positioning of the brand "Aguardiente Sello B Wirtschaft / Recht 
52.50 
Buch   Sprache: Englisch / Autor: Bladimir Francisco Riay Millan / Einband: Kartoniert 
 
 
Neuromarketing Attributes in the Contex of Determinants of Business Behavior and Neurolinguistic Programming Wirtschaft / Recht 
52.50 
Buch   Sprache: Englisch / Autor: Zuzana Birknerová / Einband: Kartoniert 
 
 
Neuromarketing for Cookie Franchises: The wonderful experiential world of marketing as a powerful tool to attract customers "NEUROMARKETING" Wirtschaft / Recht 
52.50 
Buch   Sprache: Englisch / Autor: Antonio José Urdaneta Pérez / Einband: Kartoniert 
 
 
Neuromarketing: Anchoring the Perception of customers for positive buying decision using Neuroscience Wirtschaft / Recht 
52.50 
Buch   Sprache: Englisch / Autor: Mohd. Sadique Shaikh Anwar / Einband: Kartoniert 
 
 
Ethics and Biopower in Neuromarketing: A Framework for an Ethical Approach to Marketing Wirtschaft / Recht 
63.00 
Buch   Sprache: Englisch / Autor: Joshua Penrod / Einband: Gebunden 
 
 
Neuromarketing in Sports: How Emotions strengthen the Consumers¿ Perception of a Brand Wirtschaft / Recht 
63.00 
Buch   Sprache: Englisch / Autor: Martin Fett / Einband: Kartoniert 
 
 
Neuromarketing: Validity and Deploy Within Marketing Wirtschaft / Recht 
64.00 
Buch   Sprache: Englisch / Autor: Robert Schønthal Preuss / Einband: Kartoniert 
 
 
Cultural neuromarketing Wirtschaft / Recht 
71.00 
Buch   Sprache: Englisch / Autor: Jeiska Herrera / Einband: Kartoniert 
 
 
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