Sortierung ändern: Popularität Titel Veröffentlichung Preis
|
|
Neuromarketing: Understanding the Buy Buttons in Your Customer's Brain
|
Wirtschaft / Recht |
20.50 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Patrick Renvoise / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
Consumer Behaviour and Neuromarketing
|
Wirtschaft / Recht |
21.50 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
CTV Advertising. Can TTD Lead the Way with Neuromarketing?
|
Wirtschaft / Recht |
22.50 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Anonymous / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
Does neuromarketing trick your brain? An introduction to the ethics of neuromarketing
|
Wirtschaft / Recht |
22.50 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Lisa Wegener / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
7 Secrets of Persuasion: Leading-Edge Neuromarketing Techniques to Influence Anyone
|
Ratgeber |
24.90 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: James C. Crimmins / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
Digital Neuromarketing: The Psychology Of Persuasion In The Digital Age
|
Wirtschaft / Recht |
30.50 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Sam Page / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
Basic Neuromarketing with Case Studies on Developing Hit Products
|
Wirtschaft / Recht |
32.90 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Saeran Doh / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
Neuromarketing For Dummies
|
Wirtschaft / Recht |
32.90 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Peter Steidl / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
Brainfluence Lib/E: 100 Ways to Persuade and Convince Consumers with Neuromarketing
|
Wirtschaft / Recht |
33.50 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Roger Dooley / Einband: Compact Disc (Audio-CD) |
|
|
|
|
|
Brainfluence: 100 Ways to Persuade and Convince Consumers with Neuromarketing
|
Wirtschaft / Recht |
33.50 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Roger Dooley / Einband: Compact Disc (Audio-CD) |
|
|
|
|
|
The Persuasion Code: How Neuromarketing Can Help You Persuade Anyone, Anywhere, Anytime
|
Psychologie / Pädagogik |
34.90 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Patrick Renvoise / Einband: Gebunden |
|
|
|
|
|
Brainfluence: 100 Ways to Persuade and Convince Consumers with Neuromarketing
|
Wirtschaft / Recht |
37.50 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Roger Dooley / Einband: Gebunden |
|
|
|
|
|
Neuromarketing and Business Ethics: A recap of neuroscientific methods in marketing and rehash of the theoretical background for an ethical approach
|
Wirtschaft / Recht |
47.90 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Peter Gatterer / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
Neuromarketing in the B-to-B-Sector: Importance, potential and its implications for Brand Management
|
Wirtschaft / Recht |
49.90 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Friedrich Gentner / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
Neuromarketing as an Interdisciplinary Strategy: Neuromarketing as an interdisciplinary strategy for the positioning of the brand "Aguardiente Sello B
|
Wirtschaft / Recht |
52.50 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Bladimir Francisco Riay Millan / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
Neuromarketing Attributes in the Contex of Determinants of Business Behavior and Neurolinguistic Programming
|
Wirtschaft / Recht |
52.50 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Zuzana Birknerová / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
Neuromarketing for Cookie Franchises: The wonderful experiential world of marketing as a powerful tool to attract customers "NEUROMARKETING"
|
Wirtschaft / Recht |
52.50 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Antonio José Urdaneta Pérez / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
Neuromarketing: Anchoring the Perception of customers for positive buying decision using Neuroscience
|
Wirtschaft / Recht |
52.50 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Mohd. Sadique Shaikh Anwar / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
Ethics and Biopower in Neuromarketing: A Framework for an Ethical Approach to Marketing
|
Wirtschaft / Recht |
63.00 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Joshua Penrod / Einband: Gebunden |
|
|
|
|
|
Neuromarketing in Sports: How Emotions strengthen the Consumers¿ Perception of a Brand
|
Wirtschaft / Recht |
63.00 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Martin Fett / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
Neuromarketing: Validity and Deploy Within Marketing
|
Wirtschaft / Recht |
64.00 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Robert Schønthal Preuss / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
Cultural neuromarketing
|
Wirtschaft / Recht |
71.00 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Jeiska Herrera / Einband: Kartoniert |
|
|
|
| / 3 |