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How Brands Become Icons: The Principles of Cultural Branding
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Wirtschaft / Recht |
48.90 |
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Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Holt D. B. / Einband: Gebunden |
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Patents, Registered Designs, Trade Marks and Copyright For Dummies
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Wirtschaft / Recht |
35.50 |
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Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: John Grant / Einband: Kartoniert |
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User Generated Branding: Integrating User Generated Content into Brand Management
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Wirtschaft / Recht |
69.00 |
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Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Ulrike Arnhold / Einband: Kartoniert |
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International Corporate Brand Management: Evaluating Standardized Corporate Branding Across Countries
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Wirtschaft / Recht |
70.00 |
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Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Markus Meierer / Einband: Kartoniert |
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Logos and No Gos: How to Understand and Get the Most from Your Brand IP
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Wirtschaft / Recht |
88.00 |
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Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Geoff Steward / Einband: Gebunden |
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Brand Stretch: Why 1 in 2 Extensions Fail, and How to Beat the Odds
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Wirtschaft / Recht |
54.50 |
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Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: David (INSEAD, France) Taylor / Einband: Gebunden |
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Private Label Strategy: How to Meet the Store Brand Challenge
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Wirtschaft / Recht |
44.50 |
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Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Kumar Nirmalya / Einband: Gebunden |
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Competitive Success: How Branding Adds Value
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Wirtschaft / Recht |
85.00 |
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Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: John A. (Emerson College in Boston) Davis / Einband: Kartoniert |
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The Monocle Guide to Good Business
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Wirtschaft / Recht |
65.00 |
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Buch |
Sprache:
Englisch / Einband: Gebunden |
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Branding Governance
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Wirtschaft / Recht |
76.00 |
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Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Nicholas Ind / Einband: Gebunden |
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What Makes Winning Brands Different?: The Hidden Method Behind the World's Most Successful Brands
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Wirtschaft / Recht |
94.00 |
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Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Andreas Buchholz / Einband: Gebunden |
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Eating the Big Fish: How Challenger Brands Can Compete Against Brand Leaders
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Wirtschaft / Recht |
48.90 |
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Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Morgan Adam / Einband: Gebunden |
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Value Creation of Firm-Established Brand Communities
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Wirtschaft / Recht |
69.00 |
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Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Philipp Wiegandt / Einband: Kartoniert |
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The Valuation of Intangible Assets: An Exploration of Patent and Trademark Portfolios
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Wirtschaft / Recht |
70.00 |
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Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Philipp Sandner / Einband: Kartoniert |
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Taken by Surprise: Cutting-Edge Collaborations between Designers, Artists and Brands
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Architektur, Archäologie, Kunst |
66.00 |
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Buch |
Sprache:
Englisch / Einband: Gebunden |
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