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How Brands Become Icons: The Principles of Cultural Branding Wirtschaft / Recht 
48.90 
Buch   Sprache: Englisch / Autor: Holt D. B. / Einband: Gebunden 
 
 
Patents, Registered Designs, Trade Marks and Copyright For Dummies Wirtschaft / Recht 
35.50 
Buch   Sprache: Englisch / Autor: John Grant / Einband: Kartoniert 
 
 
User Generated Branding: Integrating User Generated Content into Brand Management Wirtschaft / Recht 
69.00 
Buch   Sprache: Englisch / Autor: Ulrike Arnhold / Einband: Kartoniert 
 
 
International Corporate Brand Management: Evaluating Standardized Corporate Branding Across Countries Wirtschaft / Recht 
70.00 
Buch   Sprache: Englisch / Autor: Markus Meierer / Einband: Kartoniert 
 
 
Logos and No Gos: How to Understand and Get the Most from Your Brand IP Wirtschaft / Recht 
88.00 
Buch   Sprache: Englisch / Autor: Geoff Steward / Einband: Gebunden 
 
 
Brand Stretch: Why 1 in 2 Extensions Fail, and How to Beat the Odds Wirtschaft / Recht 
54.50 
Buch   Sprache: Englisch / Autor: David (INSEAD, France) Taylor / Einband: Gebunden 
 
 
Private Label Strategy: How to Meet the Store Brand Challenge Wirtschaft / Recht 
44.50 
Buch   Sprache: Englisch / Autor: Kumar Nirmalya / Einband: Gebunden 
 
 
Competitive Success: How Branding Adds Value Wirtschaft / Recht 
85.00 
Buch   Sprache: Englisch / Autor: John A. (Emerson College in Boston) Davis / Einband: Kartoniert 
 
 
The Monocle Guide to Good Business Wirtschaft / Recht 
65.00 
Buch   Sprache: Englisch / Einband: Gebunden 
 
 
Branding Governance Wirtschaft / Recht 
76.00 
Buch   Sprache: Englisch / Autor: Nicholas Ind / Einband: Gebunden 
 
 
What Makes Winning Brands Different?: The Hidden Method Behind the World's Most Successful Brands Wirtschaft / Recht 
94.00 
Buch   Sprache: Englisch / Autor: Andreas Buchholz / Einband: Gebunden 
 
 
Eating the Big Fish: How Challenger Brands Can Compete Against Brand Leaders Wirtschaft / Recht 
48.90 
Buch   Sprache: Englisch / Autor: Morgan Adam / Einband: Gebunden 
 
 
Value Creation of Firm-Established Brand Communities Wirtschaft / Recht 
69.00 
Buch   Sprache: Englisch / Autor: Philipp Wiegandt / Einband: Kartoniert 
 
 
The Valuation of Intangible Assets: An Exploration of Patent and Trademark Portfolios Wirtschaft / Recht 
70.00 
Buch   Sprache: Englisch / Autor: Philipp Sandner / Einband: Kartoniert 
 
 
Taken by Surprise: Cutting-Edge Collaborations between Designers, Artists and Brands Architektur, Archäologie, Kunst 
66.00 
Buch   Sprache: Englisch / Einband: Gebunden 
 
 
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