Sortierung ändern: Popularität Titel Veröffentlichung Preis
![](rcimages/rc200trans.gif) |
![](https://img.1advd.ch/imgBt/_a053ibnm41xmzbz5mxnofeupt1siqjsah.jpg) |
Cognitive Abilities and Educational Outcomes: A Festschrift in Honour of Jan-Eric Gustafsson
|
Psychologie / Pädagogik |
169.00 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Einband: Kartoniert |
|
|
|
![](rcimages/rc200trans.gif) |
![](https://img.1advd.ch/imgBt/_4khdji9lhz6xd0b2lqcrgi62edtuem.jpg) |
Elements of Adaptive Testing
|
Soziologie |
147.00 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Einband: Gebunden |
|
|
|
![](rcimages/rc200trans.gif) |
![](https://img.1advd.ch/imgBt/_pgflqmf9u3wjb3wqgqyrsideg7ompwe.jpg) |
Learning Analytics: From Research to Practice
|
Psychologie / Pädagogik |
158.00 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Einband: Kartoniert |
|
|
|
![](rcimages/rc200trans.gif) |
![](https://img.1advd.ch/imgBt/_7angb275b6y9c7oukqjz4j3p47e98vp.jpg) |
Implementing Cross-Culture Pedagogies: Cooperative Learning at Confucian Heritage Cultures
|
Psychologie / Pädagogik |
135.00 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Pham Thi Hong Thanh / Einband: Kartoniert |
|
|
|
![](rcimages/rc200trans.gif) |
![](https://img.1advd.ch/imgBt/_5db01f1dkepot9myfdkeaiejdyag2uu.jpg) |
Managing Reform in Universities: The Dynamics of Culture, Identity and Organizational Change
|
Psychologie / Pädagogik |
76.00 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Einband: Kartoniert |
|
|
|
![](rcimages/rc200trans.gif) |
![](https://img.1advd.ch/imgBt/_vx4aox9p3wxcjr3rlp3olyza1vh5qct0n.jpg) |
CoDesign for Public-Interest Services
|
Psychologie / Pädagogik |
109.00 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Daniela Selloni / Einband: Kartoniert |
|
|
|
![](rcimages/rc200trans.gif) |
![](https://img.1advd.ch/imgBt/_1curo2tl6rfv8buriwbxe9edac4kv3g3w.jpg) |
Curriculum Reform in the European Schools: Towards a 21st Century Vision
|
Psychologie / Pädagogik |
40.50 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: David Scott / Einband: Gebunden |
|
|
|
![](rcimages/rc200trans.gif) |
![](https://img.1advd.ch/imgBt/_or8x3t9ouyzatpw6jwn7qicxht3q5v.jpg) |
Researching Design Learning: Issues and Findings from Two Decades of Research and Development
|
Architektur, Archäologie, Kunst |
199.00 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Richard Kimbell / Einband: Gebunden |
|
|
|
![](rcimages/rc200trans.gif) |
![](https://img.1advd.ch/imgBt/_a5dqaj6lyyux3av2cw53vma1cu7x1vx.jpg) |
Teaching and Learning in Lower Secondary Schools in the Era of PISA and TIMSS
|
Psychologie / Pädagogik |
135.00 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Einband: Kartoniert |
|
|
|
![](rcimages/rc200trans.gif) |
![](https://img.1advd.ch/imgBt/_705qu178l9jruh8h7vwd9r8pf286zxcyk.jpg) |
Critical Perspectives on Service-Learning in Higher Education
|
Psychologie / Pädagogik |
74.00 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: S. Deeley / Einband: Gebunden |
|
|
|
![](rcimages/rc200trans.gif) |
![](https://img.1advd.ch/imgBt/_zh29bu40hdn6019zz55vziayditywnm7b.jpg) |
Nonverbal Delivery in Speaking Assessment: From An Argument to A Rating Scale Formulation and Validation
|
Sprache |
179.00 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Mingwei Pan / Einband: Kartoniert |
|
|
|
![](rcimages/rc200trans.gif) |
![](https://img.1advd.ch/imgBt/_wk5garun1nwjfl2how3ogrcpd8g42jg.jpg) |
Post-admission Language Assessment of University Students
|
Psychologie / Pädagogik |
147.00 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Einband: Gebunden |
|
|
|
![](rcimages/rc200trans.gif) |
![](https://img.1advd.ch/imgBt/_js0n3cs3o7q2qjij0nl9cm4so62b92lea.jpg) |
The Basics of Item Response Theory Using R
|
Soziologie |
123.00 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Frank B. Baker / Einband: Kartoniert |
|
|
|
![](rcimages/rc200trans.gif) |
![](https://img.1advd.ch/imgBt/_0td1hfs9k5rzmmsuins3clrp1asoerzkg.jpg) |
A Study on the Washback Effects of the Test for English Majors (TEM): Implications for Testing and Teaching Reforms
|
Psychologie / Pädagogik |
135.00 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Jun Liu / Einband: Gebunden |
|
|
|
![](rcimages/rc200trans.gif) |
![](https://img.1advd.ch/imgBt/_jr4p06t3iungbzsn4mwbcjk9u837sbfqr.jpg) |
Bridging Research and Practice in Science Education: Selected Papers from the ESERA 2017 Conference
|
Psychologie / Pädagogik |
134.00 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Einband: Gebunden |
|
|
|
![](rcimages/rc200trans.gif) |
![](https://img.1advd.ch/imgBt/_gbe8ow6c1ywwgkqmxjw6eu0yuewvk2hjt.jpg) |
Problem-based Learning into the Future: Imagining an Agile PBL Ecology for Learning
|
Psychologie / Pädagogik |
124.00 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Henk Huijser / Einband: Kartoniert |
|
|
|
![](rcimages/rc200trans.gif) |
![](https://img.1advd.ch/imgBt/_7v167k6hktgmd3xmathvyra0daduu9mut.jpg) |
Student Evaluation in Higher Education: Reconceptualising the Student Voice
|
Psychologie / Pädagogik |
146.00 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Stephen Darwin / Einband: Kartoniert |
|
|
|
![](rcimages/rc200trans.gif) |
![](https://img.1advd.ch/imgBt/_ocvx6x7u0w2828rbjxn384j71oayrov.jpg) |
The Action Research Planner: Doing Critical Participatory Action Research
|
Psychologie / Pädagogik |
109.00 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Stephen Kemmis / Einband: Kartoniert |
|
|
|
![](rcimages/rc200trans.gif) |
![](https://img.1advd.ch/imgBt/_k8ganh6pt9i78e1xf1sv4fako7ytftrsl.jpg) |
What Matters in a Research to Practice Cycle?: Teachers as Researchers
|
Psychologie / Pädagogik |
124.00 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Christine Grima-Farrell / Einband: Kartoniert |
|
|
|
![](rcimages/rc200trans.gif) |
![](https://img.1advd.ch/imgBt/_mdydfnbzuyzffmsrbh4hfmdtblujwmm.jpg) |
Early Childhood Assessment in School and Clinical Child Psychology
|
Psychologie / Pädagogik |
236.00 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Einband: Gebunden |
|
|
|
![](rcimages/rc200trans.gif) |
![](https://img.1advd.ch/imgBt/_cddsbmg8x0s0kk4el3svy1bjjj0vdt7mj.jpg) |
Learning in Real and Virtual Worlds: Commercial Video Games as Educational Tools
|
Geschichte / Politik / Kultur |
136.00 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: P. Lacasa / Einband: Gebunden |
|
|
|
![](rcimages/rc200trans.gif) |
![](https://img.1advd.ch/imgBt/_arsop53n5vz20ed57ghbl49pbf2iqzc.jpg) |
Measuring Impact: Models for Evaluation in the Australian Arts and Culture Landscape
|
Sprache |
74.00 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Sandra Gattenhof / Einband: Gebunden |
|
|
|
| / 14 |