SFr. 142.00
€ 153.36
BTC 0.0026
LTC 2.476
ETH 0.0495


bestellen

Artikel-Nr. 30332051


Diesen Artikel in meine
Wunschliste
Diesen Artikel
weiterempfehlen
Diesen Preis
beobachten

Weitersagen:



Autor(en): 
  • Lila Bozgeyikli
  • Ren Bozgeyikli
  • Virtual Reality: Recent Advancements, Applications and Challenges 
     

    (Buch)
    Dieser Artikel gilt, aufgrund seiner Grösse, beim Versand als 3 Artikel!


    Übersicht

    Auf mobile öffnen
     
    Lieferstatus:   i.d.R. innert 14-24 Tagen versandfertig
    Veröffentlichung:  Februar 2020  
    Genre:  Naturwissensch., Medizin, Technik 
     
    Computers - General Information / COMPUTERS / Virtual Worlds / Informationsvisualisierung / TECHNOLOGY & ENGINEERING / Robotics / Virtuelle Welten
    ISBN:  9788770221429 
    EAN-Code: 
    9788770221429 
    Verlag:  River Publishers 
    Einband:  Gebunden  
    Sprache:  English  
    Dimensionen:  H 240 mm / B 161 mm / D 21 mm 
    Gewicht:  613 gr 
    Seiten:  294 
    Bewertung: Titel bewerten / Meinung schreiben
    Inhalt:
    Although the emergence of virtual reality (VR) goes back to the 1960s, with the recent availability of low-cost and high-accuracy systems it has become increasingly prevalent in a wide variety of areas; with uses ranging from training and education to rehabilitation and entertainment. Nowadays, there are many companies that have their own VR systems with various types of headsets and controllers. This has shaped how VR is being used today and how we interact with the latest generation VR systems. With the rapidly evolving dynamics gained through technological advancements, VR is projected to grow and transform the way humans do everyday tasks both in the workplace and in personal lives. In addition to the VR headsets, there are now augmented reality (AR) headsets that allow the user to see their real-world surroundings while also viewing computer generated imagery. This leads to an enhanced user experience. This book aims to provide a comprehensive update of the latest scientific research, mainly in VR and partly in AR, from the last five years. The content is themed around the application areas of training, education, robotics, health and well-being, and user experience.

      
     Empfehlungen... 
     Das neue Gründen: Erfolgreich gründen in der digit - (Buch)
     Allgemeinbildung Digitalisierung für Dummies - (Buch)
     Improve plant operations considering safety and re - (Buch)
     Kollege KI: Künstliche Intelligenz verstehen und s - (Buch)
     Arti - Auf Freundschaft programmiert - (Buch)
     Frag Iwata: Weise Worte von Nintendos legendärem C - (Buch)
     Survival Quest: Der Weg des Schamanen - Roman - (Buch)
     Ferryman: Der Tod ist nur der Anfang - Roman - Nac - (Buch)
     101 Online-Seminarmethoden: Methoden und Strategie - (Buch)
     Ready Player One: Roman. Filmausgabe - (Buch)
     Weitersuchen in   DVD/FILME   CDS   GAMES   BÜCHERN   



    Wird aktuell angeschaut...
     

    Zurück zur letzten Ansicht


    AGB | Datenschutzerklärung | Mein Konto | Impressum | Partnerprogramm
    Newsletter | 1Advd.ch RSS News-Feed Newsfeed | 1Advd.ch Facebook-Page Facebook | 1Advd.ch Twitter-Page Twitter
    Forbidden Planet AG © 1999-2024
    Alle Angaben ohne Gewähr
     
    SUCHEN

     
     Kategorien
    Im Sortiment stöbern
    Genres
    Hörbücher
    Aktionen
     Infos
    Mein Konto
    Warenkorb
    Meine Wunschliste
     Kundenservice
    Recherchedienst
    Fragen / AGB / Kontakt
    Partnerprogramm
    Impressum
    © by Forbidden Planet AG 1999-2024
    Jetzt auch mit LiteCoin bestellen!