|
Understanding the Marketing Exceptionality of Prestige Perfumes
|
(Buch) |
Dieser Artikel gilt, aufgrund seiner Grösse, beim Versand als 2 Artikel!
Lieferstatus: |
i.d.R. innert 14-24 Tagen versandfertig |
Veröffentlichung: |
März 2018
|
Genre: |
Wirtschaft / Recht |
ISBN: |
9781138580787 |
EAN-Code:
|
9781138580787 |
Verlag: |
CRC Press |
Einband: |
Gebunden |
Sprache: |
English
|
Dimensionen: |
H 216 mm / B 140 mm / D 13 mm |
Gewicht: |
390 gr |
Seiten: |
188 |
Bewertung: |
Titel bewerten / Meinung schreiben
|
Inhalt: |
Women have an affinity with the brand of perfume they wear. Despite huge marketing budgets, established brands' launches often fail, despite extensive marketing research and lavish resources. With case studies from Jill Sander, Estee Lauder and Dior, this book debunks the classic marketing techniques which often hinder the success of new perfumes. |
|