SFr. 147.00
€ 158.76
BTC 0.0026
LTC 2.233
ETH 0.0461


bestellen

Artikel-Nr. 29148390


Diesen Artikel in meine
Wunschliste
Diesen Artikel
weiterempfehlen
Diesen Preis
beobachten

Weitersagen:


Herausgeber: 
  • Teresa Sádaba
  • Isabel Cantista
  • Understanding Luxury Fashion: From Emotions to Brand Building 
     

    (Buch)
    Dieser Artikel gilt, aufgrund seiner Grösse, beim Versand als 3 Artikel!


    Übersicht

    Auf mobile öffnen
     
    Lieferstatus:   Auf Bestellung (Lieferzeit unbekannt)
    Veröffentlichung:  November 2019  
    Genre:  Wirtschaft / Recht 
     
    Aesthetics / B / Branding / Branding (Marketing) / Brands & branding / Business & the environment; ‘green’ approaches to business / Business and Management / Business Ethics / Business ethics & social responsibility / Consumer behavior / Corporate Social Responsibility / Industrial management—Environmental aspects / Industries / Luxury / Luxury goods industry / Management / Management science / Marketing / Motivation research (Marketing) / Philosophy# aesthetics / Sales & marketing / Social responsibility of business / Sustainability Management
    ISBN:  9783030256531 
    EAN-Code: 
    9783030256531 
    Verlag:  Springer Nature EN 
    Einband:  Gebunden  
    Sprache:  English  
    Serie:  Palgrave Advances in Luxury  
    Dimensionen:  H 210 mm / B 148 mm / D  
    Gewicht:  529 gr 
    Seiten:  284 
    Illustration:  XXIII, 284 p. 26 illus., 18 illus. in color., schwarz-weiss Illustrationen, farbige Illustrationen 
    Bewertung: Titel bewerten / Meinung schreiben
    Inhalt:

    Offering an original contribution to the field of luxury and fashion studies, this edited collection takes a philosophical perspective, addressing the idea that humans need luxury. From this framework it delves deep into two particular dimensions of luxury, emotions and society, and concludes with cases of brand building in order to illustrate the two dimensions at work. Comparative analysis between countries is brought together with an emphasis on China. Chapters address the ongoing growth in the market, as well as the significant changes in the sector brought about by fast international expansion and an increased focus on ethical supply and sustainability, making the book an insightful read for scholars of fashion business, luxury and branding.

      
     Empfehlungen... 
     Understanding Luxury Fashion: From Emotions to Bra - (Buch)
     Weitersuchen in   DVD/FILME   CDS   GAMES   BÜCHERN   



    Wird aktuell angeschaut...
     

    Zurück zur letzten Ansicht


    AGB | Datenschutzerklärung | Mein Konto | Impressum | Partnerprogramm
    Newsletter | 1Advd.ch RSS News-Feed Newsfeed | 1Advd.ch Facebook-Page Facebook | 1Advd.ch Twitter-Page Twitter
    Forbidden Planet AG © 1999-2024
    Alle Angaben ohne Gewähr
     
    SUCHEN

     
     Kategorien
    Im Sortiment stöbern
    Genres
    Hörbücher
    Aktionen
     Infos
    Mein Konto
    Warenkorb
    Meine Wunschliste
     Kundenservice
    Recherchedienst
    Fragen / AGB / Kontakt
    Partnerprogramm
    Impressum
    © by Forbidden Planet AG 1999-2024