SFr. 89.00
€ 96.12
BTC 0.0016
LTC 1.347
ETH 0.0276


bestellen

Artikel-Nr. 26252932


Diesen Artikel in meine
Wunschliste
Diesen Artikel
weiterempfehlen
Diesen Preis
beobachten

Weitersagen:



Autor(en): 
  • Nicholas D. Young
  • Elizabeth Jean
  • Anne E. Mead
  • The Potency of the Principalship: Action-Oriented Leadership at the Heart of School Improvement 
     

    (Buch)
    Dieser Artikel gilt, aufgrund seiner Grösse, beim Versand als 2 Artikel!


    Übersicht

    Auf mobile öffnen
     
    Lieferstatus:   i.d.R. innert 7-14 Tagen versandfertig
    Veröffentlichung:  Juli 2018  
    Genre:  Psychologie / Pädagogik 
    ISBN:  9781622734443 
    EAN-Code: 
    9781622734443 
    Verlag:  Vernon Press 
    Einband:  Gebunden  
    Sprache:  English  
    Dimensionen:  H 235 mm / B 157 mm / D 14 mm 
    Gewicht:  425 gr 
    Seiten:  172 
    Zus. Info:  HC gerader Rücken mit Schutzumschlag 
    Bewertung: Titel bewerten / Meinung schreiben
    Inhalt:
    This book examines the diverse responsibilities of the 21st century principal, who is tasked with continuous school improvement. Recognizing that principals must lead educators and staff in all facets of school life, this book reviews research-based strategies, practices and theories that can be readily translated into the enhanced praxis. The authors present an in-depth analysis into principal identity, working effectively with families, how a collaborative school culture can offer dividends, helping teachers educate an increasingly diverse student body, and successful instructional leadership approaches. Additional emphasis is placed on school law, teachers' unions, hiring and evaluation, budgeting, curriculum and program assessment, professional development, and the use of technology. Notably, throughout their investigation, the authors bear in mind cutting-edge practices that can be employed in these areas to leverage the best from schools and those that inhabit their halls. The reader will be left with an expanded understanding of principal practices that directly and indirectly improve student achievement as well as a resource section for further consideration and use.

      



    Wird aktuell angeschaut...
     

    Zurück zur letzten Ansicht


    AGB | Datenschutzerklärung | Mein Konto | Impressum | Partnerprogramm
    Newsletter | 1Advd.ch RSS News-Feed Newsfeed | 1Advd.ch Facebook-Page Facebook | 1Advd.ch Twitter-Page Twitter
    Forbidden Planet AG © 1999-2024
    Alle Angaben ohne Gewähr
     
    SUCHEN

     
     Kategorien
    Im Sortiment stöbern
    Genres
    Hörbücher
    Aktionen
     Infos
    Mein Konto
    Warenkorb
    Meine Wunschliste
     Kundenservice
    Recherchedienst
    Fragen / AGB / Kontakt
    Partnerprogramm
    Impressum
    © by Forbidden Planet AG 1999-2024
    Jetzt auch mit LiteCoin bestellen!