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The New Brand Spirit: How Communicating Sustainability Builds Brands, Reputations and Profits
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![](/rcimages/rc200big.jpg) (Buch) |
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Lieferstatus: |
Vorankündigung |
Veröffentlichung: |
ANGEKÜNDIGT (Juni 2024)
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Genre: |
Wirtschaft / Recht |
ISBN: |
9781032838427 |
EAN-Code:
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9781032838427 |
Verlag: |
Taylor and Francis |
Einband: |
Kartoniert |
Sprache: |
English
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Dimensionen: |
H 246 mm / B 174 mm / D |
Seiten: |
348 |
Illustration: |
Farb., s/w. Abb. |
Bewertung: |
Keine Bewertung vor Veröffentlichung möglich.
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Inhalt: |
The core idea of The New Brand Spirit is to let stakeholders do the talking. Conrad and Thompson have interviewed close to 100 leading practitioners from eight different stakeholder perspectives, including NGOs, shareholders and supply chain. It provides an overview of the state-of-the art of CSR and sustainability communications from the frontline |
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