SFr. 134.00
€ 144.72


bestellen

Artikel-Nr. 13609035


Diesen Artikel in meine
Wunschliste
Diesen Artikel
weiterempfehlen
Diesen Preis
beobachten

Weitersagen:


Herausgeber: 
  • John Flowers
  • Michael D. Dodd
  • The Influence of Attention, Learning, and Motivation on Visual Search 
     

    (Buch)
    Dieser Artikel gilt, aufgrund seiner Grösse, beim Versand als 2 Artikel!


    Übersicht

    Auf mobile öffnen
     
    Lieferstatus:   i.d.R. innert 7-14 Tagen versandfertig
    Veröffentlichung:  Dezember 2012  
    Genre:  Psychologie / Pädagogik 
     
    Biopsychologie / Biopsychologie, Physiologische Psychologie, Neuropsychologie / Das Selbst, das Ich, Identität und Persönlichkeit / Didaktik / Didaktische Kompetenz und Lehrmethoden / Kognitionspsychologie / Kognitive Psychologie / Neurowissenschaft / Pädagogische Psychologie / Psychologie / Biopsychologie / Psychologie / Kognitionspsychologie / Psychologie / Person, Persönlichkeit, Ich-Psychologie / Psychologie / Sozial / Psychologie# Theorien und Denkschulen / Sozialpsychologie / Unterricht / Didaktik
    ISBN:  9781461447931 
    EAN-Code: 
    9781461447931 
    Verlag:  Springer New York 
    Einband:  Gebunden  
    Sprache:  English  
    Serie:  Nebraska Symposium on Motivation  
    Dimensionen:  H 241 mm / B 160 mm / D 16 mm 
    Gewicht:  518 gr 
    Seiten:  232 
    Zus. Info:  HC gerader Rücken kaschiert 
    Bewertung: Titel bewerten / Meinung schreiben
    Inhalt:
    Visual search is one of our most ubiquitous activities, as anyone who has had a "Where's my car?" moment can attest. Attending to relevant stimuli while screening out distractions requires a complex set of interactions between visual, neurological, and behavioral processes. While recent years have seen digital technologies both enhance our visual search experiences and present more intricate visual challenges in our everyday lives, advances in research are quickly catching up with the real world.

    The Influence of Attention, Learning, and Motivation on Visual Search brings together a number of exciting lines of inquiry into this topic. In keeping with the near-limitless set of variables that influence search, contributors represent scholarship in laboratory and applied settings, cognitive processes intimately involved in search, and related concepts from a variety of disciplines. Chapters delve into current studies on a wide range of component factors relating to search, including:

    .             Searching in space and time.

    .             Automatic control of visual selection.

    .             Guidance of visual search by memory and knowledge.

    .             Reward and attentional control in visual search.

    .             Statistical learning and its consequences.

    .             Overcoming hurdles in translating visual data between the lab and the field.

    .             The search termination problem in visual search.

    For cognitive and social psychologists, The Influence of Attention, Learning, and Motivation on Visual Search is a stimulating volume that holds multiple possibilities for future developments across a number of behavioral and cognitive domains, from decision-making to problem-solving, from autism and other cognitive deficits to the effects of aging.

      



    Wird aktuell angeschaut...
     

    Zurück zur letzten Ansicht


    AGB | Datenschutzerklärung | Mein Konto | Impressum | Partnerprogramm
    Newsletter | 1Advd.ch RSS News-Feed Newsfeed | 1Advd.ch Facebook-Page Facebook | 1Advd.ch Twitter-Page Twitter
    Forbidden Planet AG © 1999-2024
    Alle Angaben ohne Gewähr
     
    SUCHEN

     
     Kategorien
    Im Sortiment stöbern
    Genres
    Hörbücher
    Aktionen
     Infos
    Mein Konto
    Warenkorb
    Meine Wunschliste
     Kundenservice
    Recherchedienst
    Fragen / AGB / Kontakt
    Partnerprogramm
    Impressum
    © by Forbidden Planet AG 1999-2024