|
The Cores of Game Design: Mechanics, Economics, Narrative, and Aesthetics
|
(Buch) |
Dieser Artikel gilt, aufgrund seiner Grösse, beim Versand als 3 Artikel!
Lieferstatus: |
Vorankündigung |
Veröffentlichung: |
ANGEKÜNDIGT (Oktober 2024)
|
Genre: |
Architektur, Archäologie, Kunst |
ISBN: |
9781032397511 |
EAN-Code:
|
9781032397511 |
Verlag: |
Taylor and Francis |
Einband: |
Gebunden |
Sprache: |
English
|
Dimensionen: |
H 229 mm / B 152 mm / D |
Seiten: |
238 |
Illustration: |
Farb., s/w. Abb. |
Bewertung: |
Keine Bewertung vor Veröffentlichung möglich.
|
Inhalt: |
This book considers the four essential cores of game design: Mechanics, Economy, Narrative, and Aesthetics. It discusses all four essential cores and how to design games by using each one as a starting point. It also discusses how each one is connected and can be understood as a valuable tool to elevate a game's design. |
|