SFr. 40.90
€ 44.17
BTC 0.0008
LTC 0.754
ETH 0.0147


bestellen

Artikel-Nr. 28738883


Diesen Artikel in meine
Wunschliste
Diesen Artikel
weiterempfehlen
Diesen Preis
beobachten

Weitersagen:



Autor(en): 
  • Paul Kemp-Robertson
  • Chris Barth
  • The Contagious Commandments: Ten Steps to Bravery 
     

    (Buch)
    Dieser Artikel gilt, aufgrund seiner Grösse, beim Versand als 3 Artikel!


    Übersicht

    Auf mobile öffnen
     
    Lieferstatus:   Auf Bestellung (Lieferzeit unbekannt)
    Veröffentlichung:  März 2020  
    Genre:  Wirtschaft / Recht 
     
    Advertising / Advertising & Society / Brands and branding / BUSINESS & ECONOMICS / Advertising & Promotion / BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / Research / BUSINESS & ECONOMICS / Sales & Selling / General / Business communication & presentation / Business innovation / Office and workplace / Public Relations / Sales & marketing management / Sales and marketing management
    ISBN:  9780241328972 
    EAN-Code: 
    9780241328972 
    Verlag:  Penguin Random House UK 
    Einband:  Kartoniert  
    Sprache:  English  
    Dimensionen:  H 231 mm / B 152 mm / D 23 mm 
    Gewicht:  358 gr 
    Seiten:  288 
    Bewertung: Titel bewerten / Meinung schreiben
    Inhalt:
    Contagion may alarm doctors but marketers thrive on it. Some concepts are so compelling you have to share them. But what makes an idea so infectious you can't keep it to yourself? And how can brands produce these kinds of ideas intentionally rather than by chance?

    Contagious, the globally renowned intelligence resource for the marketing industry, is dedicated to identifying and interrogating the world's most exceptional creative trends. And in The Contagious Commandments, Paul Kemp-Robertson and Chris Barth condense this valuable research into ten strategic takeaways for your own marketing revolution.

    Taking inspiration from disruptive campaigns from the likes of Patagonia, Nike, Safaricom, BrewDog, LEGO, Kenco, and dozens more, The Contagious Commandments explores how companies fuse creativity, technology and behavioural psychology to achieve truly original marketing ideas that have a positive impact on society and profits - and how your brand can too.

      



    Wird aktuell angeschaut...
     

    Zurück zur letzten Ansicht


    AGB | Datenschutzerklärung | Mein Konto | Impressum | Partnerprogramm
    Newsletter | 1Advd.ch RSS News-Feed Newsfeed | 1Advd.ch Facebook-Page Facebook | 1Advd.ch Twitter-Page Twitter
    Forbidden Planet AG © 1999-2024
    Alle Angaben ohne Gewähr
     
    SUCHEN

     
     Kategorien
    Im Sortiment stöbern
    Genres
    Hörbücher
    Aktionen
     Infos
    Mein Konto
    Warenkorb
    Meine Wunschliste
     Kundenservice
    Recherchedienst
    Fragen / AGB / Kontakt
    Partnerprogramm
    Impressum
    © by Forbidden Planet AG 1999-2024
    Jetzt auch mit BitCoin bestellen!