SFr. 52.90
€ 57.13
BTC 0.001
LTC 1.034
ETH 0.0255


bestellen

Artikel-Nr. 18498154


Diesen Artikel in meine
Wunschliste
Diesen Artikel
weiterempfehlen
Diesen Preis
beobachten

Weitersagen:



Autor(en): 
  • John Smyth
  • Peter McInerney
  • Teachers in the Middle: Reclaiming the Wasteland of the Adolescent Years of Schooling 
     

    (Buch)
    Dieser Artikel gilt, aufgrund seiner Grösse, beim Versand als 2 Artikel!


    Übersicht

    Auf mobile öffnen
     
    Lieferstatus:   i.d.R. innert 5-10 Tagen versandfertig
    Veröffentlichung:  Dezember 2006  
    Genre:  Psychologie / Pädagogik 
     
    Bildung / Bildungsmanagement / Bildungsmanagement / Bildungspolitik / Bildungsstrategien und -politik / Bildungssystem / Bildungssysteme und -strukturen / Bildungswesen / Conservative assault; Critical pedagogy; Jugend (12-18 Jahre); Krise - Krise; Middle school; School crisis; Sekundarstufe; Student voice / Management / Bildungsmanagement / Pädagogik / Schule / Pädagogik / Theorie, Philosophie, Anthropologie / Pädagogik# Theorie und Philosophie / Politik / Bildung / Sozialeinrichtung / Sozialwesen und soziale Dienste / Soziologie
    ISBN:  9780820474595 
    EAN-Code: 
    9780820474595 
    Verlag:  Peter Lang 
    Einband:  Kartoniert  
    Sprache:  English  
    Serie:  #38 - Adolescent Cultures, School and Society  
    Dimensionen:  H 225 mm / B 150 mm / D 15 mm 
    Gewicht:  379 gr 
    Seiten:  266 
    Zus. Info:  Paperback 
    Bewertung: Titel bewerten / Meinung schreiben
    Inhalt:
    There is a profound and deepening crisis afflicting secondary schools in most parts of the world ¿ but at its essence it is a crisis of a very different kind from the one portrayed by the media, the business community, politicians, and policy makers. Just what constitutes the crisis is highly problematic. What is being constructed for us through a concerted «conservative assault» and a «new authoritarianism» is one of failure by young people, their schools, and their teachers. But as with any moral panic, there are undisclosed interests and agenda operating, and they are not those of the people most directly affected, in this case young people. This book tackles those myths head-on. Through a multi-layered portrait analysis of young lives, adult lives, and school lives this book shows how schools, teachers, and young people are re-inventing themselves against the damaging prevailing educational policy discourses. Teachers are «in the middle» in all kinds of ways ¿ they are a group who are continually being disparaged, pilloried, and denigrated by politicians and the media; they are caught in the shifting tectonic plates of capitalism as schools are increasingly required to do economic work; and they are continually mediating the emotional, social, and intellectual intersections between schools, society, classrooms, and young lives. Teachers in the Middle provides a critique as well as hope and possibility as schools engage pedagogically with the maelstrom in which they find themselves.

      



    Wird aktuell angeschaut...
     

    Zurück zur letzten Ansicht


    AGB | Datenschutzerklärung | Mein Konto | Impressum | Partnerprogramm
    Newsletter | 1Advd.ch RSS News-Feed Newsfeed | 1Advd.ch Facebook-Page Facebook | 1Advd.ch Twitter-Page Twitter
    Forbidden Planet AG © 1999-2024
    Alle Angaben ohne Gewähr
     
    SUCHEN

     
     Kategorien
    Im Sortiment stöbern
    Genres
    Hörbücher
    Aktionen
     Infos
    Mein Konto
    Warenkorb
    Meine Wunschliste
     Kundenservice
    Recherchedienst
    Fragen / AGB / Kontakt
    Partnerprogramm
    Impressum
    © by Forbidden Planet AG 1999-2024
    Jetzt auch mit BitCoin bestellen!