SFr. 188.00
€ 203.04
BTC 0.0034
LTC 3.027
ETH 0.0651


bestellen

Artikel-Nr. 4569642


Diesen Artikel in meine
Wunschliste
Diesen Artikel
weiterempfehlen
Diesen Preis
beobachten

Weitersagen:



Autor(en): 
  • Julie Allan
  • Rethinking Inclusive Education: The Philosophers of Difference in Practice 
     

    (Buch)
    Dieser Artikel gilt, aufgrund seiner Grösse, beim Versand als 2 Artikel!


    Übersicht

    Auf mobile öffnen
     
    Lieferstatus:   i.d.R. innert 14-24 Tagen versandfertig
    Veröffentlichung:  Dezember 2007  
    Genre:  Psychologie / Pädagogik 
    ISBN:  9781402060922 
    EAN-Code: 
    9781402060922 
    Verlag:  Springer Netherlands 
    Einband:  Gebunden  
    Sprache:  English  
    Serie:  #05 - Inclusive Education: Cross Cultural Perspectives  
    Dimensionen:  H 241 mm / B 160 mm / D 17 mm 
    Gewicht:  471 gr 
    Seiten:  200 
    Zus. Info:  HC runder Rücken kaschiert 
    Bewertung: Titel bewerten / Meinung schreiben
    Inhalt:
    One of the important responsibilities that advocates of inclusion need to continually practise is that of self-criticism. This includes examining and re-examining the assumptions informing our perspectives, the concepts that we use including ¿inclusive education¿ and our intentions, especially in relation to the question of change. We need to beware of the danger of unexamined orthodoxies, the possibilities of ado- ing inclusive language with little, if any, changes in our thinking and practice and a sterile and insensitive position with regard to the pursuit of new or alternative ideas. In this very important book, Allan powerfully reminds us of the necessity and centrality of these concerns and provides a direct, perceptive and thoughtful, exami- tion and critique of the varied barriers to the task of how to make inclusion happen. Allan challenges the reader to step back and re-examine the rationale for inclusion through an alternative mindset. She challenges the varied attacks upon inclusion including those in the education business to stop using economic (it costs too much) and pedagogical (it is bad for the other children in the class and traumatic for the disabled children) and social (just too much for the teacher¿s workload) reasons for closing the door and doing the right thing, and those who argue that inclusion was an experiment that did not work.

      
     Empfehlungen... 
     Rethinking Inclusive Education: The Philosophers o - (Buch)
     Weitersuchen in   DVD/FILME   CDS   GAMES   BÜCHERN   



    Wird aktuell angeschaut...
     

    Zurück zur letzten Ansicht


    AGB | Datenschutzerklärung | Mein Konto | Impressum | Partnerprogramm
    Newsletter | 1Advd.ch RSS News-Feed Newsfeed | 1Advd.ch Facebook-Page Facebook | 1Advd.ch Twitter-Page Twitter
    Forbidden Planet AG © 1999-2024
    Alle Angaben ohne Gewähr
     
    SUCHEN

     
     Kategorien
    Im Sortiment stöbern
    Genres
    Hörbücher
    Aktionen
     Infos
    Mein Konto
    Warenkorb
    Meine Wunschliste
     Kundenservice
    Recherchedienst
    Fragen / AGB / Kontakt
    Partnerprogramm
    Impressum
    © by Forbidden Planet AG 1999-2024
    Jetzt auch mit LiteCoin bestellen!