SFr. 42.50
€ 45.90
BTC 0.0008
LTC 0.666
ETH 0.0173


bestellen

Artikel-Nr. 20736123


Diesen Artikel in meine
Wunschliste
Diesen Artikel
weiterempfehlen
Diesen Preis
beobachten

Weitersagen:



Autor(en): 
  • Abdul Rahman
  • Hemanth Kumar
  • Rapid Game Development Using Cocos2d-JS: An End-To-End Guide to 2D Game Development Using JavaScript 
     

    (Buch)
    Dieser Artikel gilt, aufgrund seiner Grösse, beim Versand als 2 Artikel!


    Übersicht

    Auf mobile öffnen
     
    Lieferstatus:   i.d.R. innert 14-24 Tagen versandfertig
    Veröffentlichung:  Dezember 2016  
    Genre:  EDV / Informatik 
     
    B / cocos2djs;cocos2d-js;gamedev;indiedev;ios;android;cocos2d js / Computer games—Programming / Computer programming / Computer programming / software engineering / Game Development / Open Source / Open Source Software / Professional and Applied Computing / Programming Techniques
    ISBN:  9781484225523 
    EAN-Code: 
    9781484225523 
    Verlag:  Apress 
    Einband:  Kartoniert  
    Sprache:  English  
    Dimensionen:  H 236 mm / B 158 mm / D 12 mm 
    Gewicht:  246 gr 
    Seiten:  126 
    Bewertung: Titel bewerten / Meinung schreiben
    Inhalt:

    Get a gentle introduction to the Cocos2d-JS framework to begin working with sprite manipulations, animations, and other 2d game development topics. This book covers environment setup and getting started with a framework that works seamlessly across all browsers. Rapid Game Development Using Cocos2d-JS teaches you the overall architecture of Cocos2d-JS and explains the internal working of the framework.

    You will dive deep into sprites, the most important entity in Cocos2d-JS, animation APIs, and primitive shapes. You'll also learn about the Cocos2d-JS UI system to get a head start in 2d game development. Finally, you'll discover the features of Chipmunk (the built-in physics engine) with full examples.


    You will:
    • Get a simple head start in Cocos2d-JS
    • Gain an architectural overview of the different blocks of the framework
    • Master sprites, spritesheets, and frame animation
    • Work with the event system in Cocos2d-JS
    • Discover the animation APIs in Cocos2d-JS
    • Leverage the built-in physics engine 

      



    Wird aktuell angeschaut...
     

    Zurück zur letzten Ansicht


    AGB | Datenschutzerklärung | Mein Konto | Impressum | Partnerprogramm
    Newsletter | 1Advd.ch RSS News-Feed Newsfeed | 1Advd.ch Facebook-Page Facebook | 1Advd.ch Twitter-Page Twitter
    Forbidden Planet AG © 1999-2024
    Alle Angaben ohne Gewähr
     
    SUCHEN

     
     Kategorien
    Im Sortiment stöbern
    Genres
    Hörbücher
    Aktionen
     Infos
    Mein Konto
    Warenkorb
    Meine Wunschliste
     Kundenservice
    Recherchedienst
    Fragen / AGB / Kontakt
    Partnerprogramm
    Impressum
    © by Forbidden Planet AG 1999-2024