SFr. 135.00
€ 145.80
BTC 0.0026
LTC 2.137
ETH 0.0556


bestellen

Artikel-Nr. 29160527


Diesen Artikel in meine
Wunschliste
Diesen Artikel
weiterempfehlen
Diesen Preis
beobachten

Weitersagen:



Autor(en): 
  • (Kathy) Ling Lin
  • Perspectives on the Introductory Phase of Empirical Research Articles: A Study of Rhetorical Structure and Citation Use 
     

    (Buch)
    Dieser Artikel gilt, aufgrund seiner Grösse, beim Versand als 3 Artikel!


    Übersicht

    Auf mobile öffnen
     
    Lieferstatus:   Auf Bestellung (Lieferzeit unbekannt)
    Veröffentlichung:  November 2019  
    Genre:  Sprache 
     
    B / Corpora (Linguistics) / Corpus Linguistics / Grammar / Grammar, syntax & morphology / Linguistics / Linguistics—Methodology / Research Methods in Language and Linguistics / Social Sciences / Theoretical Linguistics / Grammar
    ISBN:  9789813292031 
    EAN-Code: 
    9789813292031 
    Verlag:  Springer Nature EN 
    Einband:  Gebunden  
    Sprache:  English  
    Serie:  #05 - Corpora and Intercultural Studies  
    Dimensionen:  H 235 mm / B 155 mm / D  
    Gewicht:  647 gr 
    Seiten:  301 
    Illustration:  XVI, 301 p. 36 illus., 10 illus. in color., schwarz-weiss Illustrationen, farbige Illustrationen 
    Bewertung: Titel bewerten / Meinung schreiben
    Inhalt:
    Combining English for Specific Purposes (ESP) genre-based analysis, corpus-based language studies, and semi-structured interviews, this book represents the first multi-faceted project on the macro-structure of empirical research articles (ERAs) from both synchronic and diachronic perspectives, and on the "I+LR" patterned introductory phase (comprising two introductory sections, i.e., the Introduction and the Literature Review in RAs drawn from civil engineering (CE) and applied linguistics (AL) journals) regarding their rhetorical organization, use of citation, and structural and functional links and variations. The project comprises three logically interconnected studies using a multi-perspective (the cross-disciplinary, cross-generic, emic, and published advice vs. actual expert practices perspectives) approach. It will make a significant contribution to our understanding of the genre evolution, rhetorical organization and citation features of ERAs,enrich English for Academic Purposes (EAP) theories, and facilitate the development of EAP pedagogy and materials.
      



    Wird aktuell angeschaut...
     

    Zurück zur letzten Ansicht


    AGB | Datenschutzerklärung | Mein Konto | Impressum | Partnerprogramm
    Newsletter | 1Advd.ch RSS News-Feed Newsfeed | 1Advd.ch Facebook-Page Facebook | 1Advd.ch Twitter-Page Twitter
    Forbidden Planet AG © 1999-2024
    Alle Angaben ohne Gewähr
     
    SUCHEN

     
     Kategorien
    Im Sortiment stöbern
    Genres
    Hörbücher
    Aktionen
     Infos
    Mein Konto
    Warenkorb
    Meine Wunschliste
     Kundenservice
    Recherchedienst
    Fragen / AGB / Kontakt
    Partnerprogramm
    Impressum
    © by Forbidden Planet AG 1999-2024