SFr. 134.00
€ 144.72
BTC 0.0026
LTC 2.132
ETH 0.0534


bestellen

Artikel-Nr. 15281000


Diesen Artikel in meine
Wunschliste
Diesen Artikel
weiterempfehlen
Diesen Preis
beobachten

Weitersagen:


Herausgeber: 
  • Judyth Sachs
  • Mitch Parsell
  • Peer Review of Learning and Teaching in Higher Education: International Perspectives 
     

    (Buch)
    Dieser Artikel gilt, aufgrund seiner Grösse, beim Versand als 3 Artikel!


    Übersicht

    Auf mobile öffnen
     
    Lieferstatus:   i.d.R. innert 14-24 Tagen versandfertig
    Veröffentlichung:  November 2013  
    Genre:  Psychologie / Pädagogik 
     
    Bildung / Bildungsmanagement / Bildungsmanagement / Bildungspolitik / Bildungsstrategien und -politik / Bildungssystem / Bildungssysteme und -strukturen / Bildungswesen / Bildungswesen# Organisation und Verwaltung / Didaktik / Didaktische Kompetenz und Lehrmethoden / EDUCATION / Administration / General / EDUCATION / Educational Psychology / EDUCATION / Higher / Hochschulbildung, Fort- und Weiterbildung / Hochschule - Privathochschule / Kognitionspsychologie / Lernen / Lernmethoden, Lerntechniken / Lernen / Lerntheorie, Lernforschung / Lerntechniken / Management / Bildungsmanagement / Pädagogik / Pädagogik / Pädagogische Psychologie / Pädagogische Psychologie / Politik / Bildung / Psychologie / Kognitionspsychologie / Psychologie / Pädagogische Psychologie / Unterricht / Didaktik
    ISBN:  9789400776388 
    EAN-Code: 
    9789400776388 
    Verlag:  Springer Netherlands 
    Einband:  Gebunden  
    Sprache:  English  
    Serie:  #9 - Professional Learning and Development in Schools and Higher Education  
    Dimensionen:  H 241 mm / B 160 mm / D 19 mm 
    Gewicht:  530 gr 
    Seiten:  240 
    Zus. Info:  HC runder Rücken kaschiert 
    Bewertung: Titel bewerten / Meinung schreiben
    Inhalt:
    Incorporating both theoretical and practical perspectives, this volume of papers explores varied aspects of peer review of teaching in higher education. The section on theory features contributions from academics based in Europe, North America and Australia. It provides a number of models demonstrating ways in which collegial peer commentary can enhance the quality of learning and teaching. The chapters examine in detail the importance of communication and leadership, and deploy evidence from one-on-one interviews that evince the value of considering collegiality, emotions, attitudes, and spaces in peer review. The analysis shows how these factors are central to the ways in which lecturers and teachers communicate with each other to create constructive opportunities for learning. 

    The chapters on practical considerations detail the peer review process and include case studies from institutions in Africa, Europe, North America and Australia, which focus on different areas of the topic, including peer review as a quality assurance mechanism, peer review in distance education, peer review in foundation courses, and peer review embedded within a department and across a university. The book ends with an international perspective on the role of peer review in ensuring a holistic approach to quality enhancement in learning and teaching.

      



    Wird aktuell angeschaut...
     

    Zurück zur letzten Ansicht


    AGB | Datenschutzerklärung | Mein Konto | Impressum | Partnerprogramm
    Newsletter | 1Advd.ch RSS News-Feed Newsfeed | 1Advd.ch Facebook-Page Facebook | 1Advd.ch Twitter-Page Twitter
    Forbidden Planet AG © 1999-2024
    Alle Angaben ohne Gewähr
     
    SUCHEN

     
     Kategorien
    Im Sortiment stöbern
    Genres
    Hörbücher
    Aktionen
     Infos
    Mein Konto
    Warenkorb
    Meine Wunschliste
     Kundenservice
    Recherchedienst
    Fragen / AGB / Kontakt
    Partnerprogramm
    Impressum
    © by Forbidden Planet AG 1999-2024
    Jetzt auch mit LiteCoin bestellen!