|
Multilingual Learning: Assessment, Ideologies and Policies in Sub-Saharan Africa
|
(Buch) |
Dieser Artikel gilt, aufgrund seiner Grösse, beim Versand als 3 Artikel!
Lieferstatus: |
Auf Bestellung (Lieferzeit unbekannt) |
Veröffentlichung: |
November 2023
|
Genre: |
Sprache |
ISBN: |
9781032329772 |
EAN-Code:
|
9781032329772 |
Verlag: |
Taylor and Francis |
Einband: |
Gebunden |
Sprache: |
English
|
Dimensionen: |
H 234 mm / B 156 mm / D |
Gewicht: |
580 gr |
Seiten: |
282 |
Illustration: |
Farb., s/w. Abb. |
Bewertung: |
Titel bewerten / Meinung schreiben
|
Inhalt: |
This edited volume provides the follow up to Erling et al.'s (2021) Multilingual Learning and Language Supportive Pedagogies in Sub-Saharan Africa. The volume focuses on three main areas which have proven to be stumbling blocks to the effective implementation of multilingual education to date, namely: Assessment, Ideology and Policy. |
|