|
Luxury, Fashion and the Early Modern Idea of Credit
|
![](/rcimages/rc200big.jpg) (Buch) |
Dieser Artikel gilt, aufgrund seiner Grösse, beim Versand als 3 Artikel!
Lieferstatus: |
Auf Bestellung (Lieferzeit unbekannt) |
Veröffentlichung: |
November 2020
|
Genre: |
Wirtschaft / Recht |
ISBN: |
9780367332693 |
EAN-Code:
|
9780367332693 |
Verlag: |
Taylor and Francis |
Einband: |
Gebunden |
Sprache: |
English
|
Dimensionen: |
H 234 mm / B 156 mm / D |
Gewicht: |
453 gr |
Seiten: |
230 |
Illustration: |
Farb., s/w. Abb. |
Bewertung: |
Titel bewerten / Meinung schreiben
|
Inhalt: |
Luxury, Fashion and the Early Modern Idea of Credit addresses how social and cultural ideas about credit and trust were affected by the growth and development of the bankruptcy institution. This book is an essential read for scholars in economic history, financial history, social history and European history. |
|