SFr. 69.00
€ 74.52
BTC 0.0013
LTC 1.062
ETH 0.0262


bestellen

Artikel-Nr. 22322330


Diesen Artikel in meine
Wunschliste
Diesen Artikel
weiterempfehlen
Diesen Preis
beobachten

Weitersagen:


Herausgeber: 
  • Lyle F. Bachman
  • Judith Anderson Koenig
    Autor(en): 
  • Board on Testing and Assessment
  • Division of Behavioral and Social Sciences and Edu
  • Committee on Participation of English Language Lea
  • National Research Council
  • National Academy Of Sciences
  • Keeping Score for All: The Effects of Inclusion and Accommodation Policies on Large-Scale Educational Assessment 
     

    (Buch)
    Dieser Artikel gilt, aufgrund seiner Grösse, beim Versand als 3 Artikel!


    Übersicht

    Auf mobile öffnen
     
    Lieferstatus:   i.d.R. innert 14-24 Tagen versandfertig
    Veröffentlichung:  Oktober 2004  
    Genre:  Psychologie / Pädagogik 
    ISBN:  9780309092531 
    EAN-Code: 
    9780309092531 
    Verlag:  National Academies Press 
    Einband:  Kartoniert  
    Sprache:  English  
    Dimensionen:  H 157 mm / B 241 mm / D 12 mm 
    Gewicht:  232 gr 
    Seiten:  150 
    Illustration:  Illustrations 
    Bewertung: Titel bewerten / Meinung schreiben
    Inhalt:

    U.S. public schools are responsible for educating large numbers of English language learners and students with disabilities. This book considers policies for including students with disabilities and English language learners in assessment programs. It also examines the research findings on testing accommodations and their effect on test performance.

    Keeping Score for All discusses the comparability of states' policies with each other and with the National Assessment of Educational Progress (NAEP) policies and explores the impact of these differences on the interpretations of NAEP results. The book presents a critical review of the research literature and makes suggestions for future research to evaluate the validity of test scores obtained under accommodated conditions. The book concludes by proposing a new framework for conceptualizing accommodations. This framework would be useful both for policymakers, test designers, and practitioners in determining appropriate accommodations for specific assessments and for researchers in planning validity studies.

      



    Wird aktuell angeschaut...
     

    Zurück zur letzten Ansicht


    AGB | Datenschutzerklärung | Mein Konto | Impressum | Partnerprogramm
    Newsletter | 1Advd.ch RSS News-Feed Newsfeed | 1Advd.ch Facebook-Page Facebook | 1Advd.ch Twitter-Page Twitter
    Forbidden Planet AG © 1999-2024
    Alle Angaben ohne Gewähr
     
    SUCHEN

     
     Kategorien
    Im Sortiment stöbern
    Genres
    Hörbücher
    Aktionen
     Infos
    Mein Konto
    Warenkorb
    Meine Wunschliste
     Kundenservice
    Recherchedienst
    Fragen / AGB / Kontakt
    Partnerprogramm
    Impressum
    © by Forbidden Planet AG 1999-2024
    Jetzt auch mit LiteCoin bestellen!