|
Improving Productivity and Service in Depot Businesses: How Haulage, 3PL, and Service Companies Can increase Quality and Customer Satisfaction
|
(Buch) |
Dieser Artikel gilt, aufgrund seiner Grösse, beim Versand als 3 Artikel!
Lieferstatus: |
Auf Bestellung (Lieferzeit unbekannt) |
Veröffentlichung: |
Dezember 2022
|
Genre: |
Wirtschaft / Recht |
ISBN: |
9781032347820 |
EAN-Code:
|
9781032347820 |
Verlag: |
Taylor and Francis |
Einband: |
Gebunden |
Sprache: |
English
|
Dimensionen: |
H 254 mm / B 178 mm / D |
Gewicht: |
1040 gr |
Seiten: |
202 |
Illustration: |
Farb., s/w. Abb. |
Bewertung: |
Titel bewerten / Meinung schreiben
|
Inhalt: |
This book is specifically for working operations managers across the broad range of business types that deploy fleet and product via a myriad of service types. It is applicable to businesses with small, medium to large fleets in haulage, 3PL, and any service business operating a depot structure. |
|