|
Football, Fandom and Collective Memory: Global Perspectives
|
![](/rcimages/rc200big.jpg) (Buch) |
Dieser Artikel gilt, aufgrund seiner Grösse, beim Versand als 3 Artikel!
Lieferstatus: |
Vorankündigung |
Veröffentlichung: |
ANGEKÜNDIGT (Juni 2024)
|
Genre: |
Soziologie |
ISBN: |
9781032449203 |
EAN-Code:
|
9781032449203 |
Verlag: |
Taylor and Francis |
Einband: |
Gebunden |
Sprache: |
English
|
Dimensionen: |
H 234 mm / B 156 mm / D |
Gewicht: |
690 gr |
Seiten: |
275 |
Illustration: |
Farb., s/w. Abb. |
Bewertung: |
Keine Bewertung vor Veröffentlichung möglich.
|
Inhalt: |
This book examines the topic of identity and collective memory in football fandom. Drawing on global research in history, sociology and political science, the book looks at how, where and why football fans and supporters' groups introduce particular role models into their self-identity and performative narratives. |
|