|
Doing Ethics in Media: Theories and Practical Applications
|
(Buch) |
Dieser Artikel gilt, aufgrund seiner Grösse, beim Versand als 3 Artikel!
Lieferstatus: |
Auf Bestellung (Lieferzeit unbekannt) |
Veröffentlichung: |
November 2021
|
Genre: |
Wirtschaft / Recht |
ISBN: |
9781138041080 |
EAN-Code:
|
9781138041080 |
Verlag: |
Taylor and Francis |
Einband: |
Gebunden |
Sprache: |
English
|
Dimensionen: |
H 254 mm / B 178 mm / D |
Gewicht: |
1038 gr |
Seiten: |
502 |
Illustration: |
Farb., s/w. Abb. |
Bewertung: |
Titel bewerten / Meinung schreiben
|
Inhalt: |
An accessible but comprehensive introduction to media ethics, with a theoretical grounding in moral philosophy, Doing Ethics in Media helps students think clearly and systematically about dilemmas in the rapidly changing media environment. It is aimed at students of media ethics in mass media, journalism, and media studies. |
|