|
Disruptive Business: Desire, Innovation and the Re-design of Business
|
(Buch) |
Dieser Artikel gilt, aufgrund seiner Grösse, beim Versand als 3 Artikel!
Lieferstatus: |
Vorankündigung |
Veröffentlichung: |
ANGEKÜNDIGT (Juni 2024)
|
Genre: |
Architektur, Archäologie, Kunst |
ISBN: |
9781032838410 |
EAN-Code:
|
9781032838410 |
Verlag: |
Taylor and Francis |
Einband: |
Kartoniert |
Sprache: |
English
|
Dimensionen: |
H 246 mm / B 174 mm / D |
Seiten: |
200 |
Illustration: |
Farb., s/w. Abb. |
Bewertung: |
Keine Bewertung vor Veröffentlichung möglich.
|
Inhalt: |
The book provides a timely new perspective of current behavioural disruptions which are relevant to the continuity of business, as well as a set of practical methodologies for business design, aimed at creating innovation outcomes of value to users. |
|