SFr. 103.00
€ 111.24
BTC 0.002
LTC 1.639
ETH 0.0411


bestellen

Artikel-Nr. 29138212


Diesen Artikel in meine
Wunschliste
Diesen Artikel
weiterempfehlen
Diesen Preis
beobachten

Weitersagen:



Autor(en): 
  • Claude Diderich
  • Design Thinking for Strategy: Innovating Towards Competitive Advantage 
     

    (Buch)
    Dieser Artikel gilt, aufgrund seiner Grösse, beim Versand als 3 Artikel!


    Übersicht

    Auf mobile öffnen
     
    Lieferstatus:   i.d.R. innert 14-24 Tagen versandfertig
    Veröffentlichung:  Oktober 2019  
    Genre:  Wirtschaft / Recht 
     
    B / Business and Management / business strategy / Business Strategy/Leadership / Corporate Finance / Entrepreneurship / game theory / Game Theory, Economics, Social and Behav. Sciences / Leadership / Management / Market research / Market Research/Competitive Intelligence / Marketing / New business enterprises / Philosophy of Mathematics / Start-Ups/Venture Capital
    ISBN:  9783030258740 
    EAN-Code: 
    9783030258740 
    Verlag:  Springer International Publishing 
    Einband:  Gebunden  
    Sprache:  English  
    Serie:  Management for Professionals  
    Dimensionen:  H 241 mm / B 160 mm / D 19 mm 
    Gewicht:  518 gr 
    Seiten:  232 
    Zus. Info:  HC runder Rücken kaschiert 
    Bewertung: Titel bewerten / Meinung schreiben
    Inhalt:
    The business environment is changing more rapidly than ever before, and new business ideas are emerging. This book discusses applying insights from design thinking to craft novel strategies that satisfy customer needs, make use of the available capabilities, integrate requirements for financial success and provide competitive advantage.

    It guides readers through the jungle encountered when developing a strategy for sustained growth and profitability. It addresses strategy design in a holistic way by applying abductive reasoning, iteratively observing customers and focusing on empathy, as well as prototyping ideas and using customers to validate them.

    Uniquely applying insights from design thinking to strategy, this book is a must-read for graduates, MBAs and executives interested in innovation and strategy, as well as corporate strategists, innovation managers, business analysts and consultants.
      
     Empfehlungen... 
     Design Thinking for Strategy: Innovating Towards C - (Buch)
     Weitersuchen in   DVD/FILME   CDS   GAMES   BÜCHERN   



    Wird aktuell angeschaut...
     

    Zurück zur letzten Ansicht


    AGB | Datenschutzerklärung | Mein Konto | Impressum | Partnerprogramm
    Newsletter | 1Advd.ch RSS News-Feed Newsfeed | 1Advd.ch Facebook-Page Facebook | 1Advd.ch Twitter-Page Twitter
    Forbidden Planet AG © 1999-2024
    Alle Angaben ohne Gewähr
     
    SUCHEN

     
     Kategorien
    Im Sortiment stöbern
    Genres
    Hörbücher
    Aktionen
     Infos
    Mein Konto
    Warenkorb
    Meine Wunschliste
     Kundenservice
    Recherchedienst
    Fragen / AGB / Kontakt
    Partnerprogramm
    Impressum
    © by Forbidden Planet AG 1999-2024