SFr. 14.90
€ 16.09
BTC 0.0003
LTC 0.217
ETH 0.0056


bestellen

Artikel-Nr. 19536653


Diesen Artikel in meine
Wunschliste
Diesen Artikel
weiterempfehlen
Diesen Preis
beobachten

Weitersagen:



Autor(en): 
  • Marcus Nührenbörger
  • Erich Christian Wittmann
  • Ralph Schwarzkopf
  • Florian Schacht
  • Kathrin Akinwunmi
  • Bettina Rösken-Winter
  • Chun Ip Fung
  • Felix Lensing
  • Design Science and its Importance in the German Mathematics Educational Discussion 
     

    (Buch)
    Dieser Artikel gilt, aufgrund seiner Grösse, beim Versand als 2 Artikel!


    Übersicht

    Auf mobile öffnen
     
    Lieferstatus:   i.d.R. innert 5-10 Tagen versandfertig
    Veröffentlichung:  August 2016  
    Genre:  Psychologie / Pädagogik 
     
    B / Cognition & cognitive psychology / Education / Instruction / Learning / Learning & Instruction / Mathematics / Mathematics Education / Mathematics—Study and teaching / teacher training / Teaching / Teaching and Teacher Education / Teaching skills & techniques
    ISBN:  9783319435411 
    EAN-Code: 
    9783319435411 
    Verlag:  Springer International Publishing 
    Einband:  Kartoniert  
    Sprache:  English  
    Dimensionen:  H 235 mm / B 155 mm / D 4 mm 
    Gewicht:  96 gr 
    Seiten:  52 
    Zus. Info:  Paperback 
    Bewertung: Titel bewerten / Meinung schreiben
    Inhalt:
    This ICME-13 Topical Survey reviews the state-of-the-art by first exploring the roots and scope of design science. Second, it presents two examples of current design science projects that focus on substantial learning environments including a student and a teacher perspective. Subsequently, the book elaborates on how empirical research can be conceptualised within design science. Lastly, it explores developments in design science from a national and international perspective, while also discussing current trends in design research. Within the German-language tradition, considering 'mathematics education as a design science' primarily draws on the works of Wittmann. The core of this approach constitutes designing and investigating learning environments that involve substantial mathematics.

      



    Wird aktuell angeschaut...
     

    Zurück zur letzten Ansicht


    AGB | Datenschutzerklärung | Mein Konto | Impressum | Partnerprogramm
    Newsletter | 1Advd.ch RSS News-Feed Newsfeed | 1Advd.ch Facebook-Page Facebook | 1Advd.ch Twitter-Page Twitter
    Forbidden Planet AG © 1999-2024
    Alle Angaben ohne Gewähr
     
    SUCHEN

     
     Kategorien
    Im Sortiment stöbern
    Genres
    Hörbücher
    Aktionen
     Infos
    Mein Konto
    Warenkorb
    Meine Wunschliste
     Kundenservice
    Recherchedienst
    Fragen / AGB / Kontakt
    Partnerprogramm
    Impressum
    © by Forbidden Planet AG 1999-2024