|
Creative Sound Play for Young Learners: A Teacher’s Guide to Enhancing Transition Times, Classroom Communities, SEL, and Executive Function Skills
|
(Buch) |
Dieser Artikel gilt, aufgrund seiner Grösse, beim Versand als 3 Artikel!
Lieferstatus: |
Vorankündigung |
Veröffentlichung: |
ANGEKÜNDIGT (Juni 2024)
|
Genre: |
Psychologie / Pädagogik |
ISBN: |
9781032636979 |
EAN-Code:
|
9781032636979 |
Verlag: |
Taylor and Francis |
Einband: |
Gebunden |
Sprache: |
English
|
Dimensionen: |
H 229 mm / B 152 mm / D |
Seiten: |
170 |
Illustration: |
Farb., s/w. Abb. |
Bewertung: |
Keine Bewertung vor Veröffentlichung möglich.
|
Inhalt: |
This fun and engaging guide invites you to use sound-making as a collaborative, play-based practice in your early childhood classroom-first to transform tricky transition times and ultimately to support your children's executive functioning development and social emotional learning. |
|