SFr. 124.00
€ 133.92
BTC 0.0023
LTC 1.807
ETH 0.047


bestellen

Artikel-Nr. 27603311


Diesen Artikel in meine
Wunschliste
Diesen Artikel
weiterempfehlen
Diesen Preis
beobachten

Weitersagen:


Herausgeber: 
  • David Wright
  • Denisse R. Thompson
  • Megan Burton
  • Annalisa Cusi
  • Classroom Assessment in Mathematics: Perspectives from Around the Globe 
     

    (Buch)
    Dieser Artikel gilt, aufgrund seiner Grösse, beim Versand als 3 Artikel!


    Übersicht

    Auf mobile öffnen
     
    Lieferstatus:   Auf Bestellung (Lieferzeit unbekannt)
    Veröffentlichung:  Februar 2019  
    Genre:  Psychologie / Pädagogik 
     
    assessment / Assessment, Testing and Evaluation / B / Comparative education / Education / International and Comparative Education / International education / Mathematics / Mathematics Education / Mathematics—Study and teaching / teacher training / Teaching / Teaching and Teacher Education / Teaching of a specific subject
    ISBN:  9783030088514 
    EAN-Code: 
    9783030088514 
    Verlag:  Springer Nature EN 
    Einband:  Kartoniert  
    Sprache:  English  
    Serie:  ICME-13 Monographs  
    Dimensionen:  H 235 mm / B 155 mm / D  
    Gewicht:  409 gr 
    Seiten:  246 
    Illustration:  XV, 246 p. 45 illus., 1 illus. in color., schwarz-weiss Illustrationen, farbige Illustrationen 
    Zus. Info:  Previously published in hardcover 
    Bewertung: Titel bewerten / Meinung schreiben
    Inhalt:
    This book consists of 13 papers developed by participants in the ICME 13 Topic Study Group 40 on Classroom Assessment. The individual papers discuss various aspects of classroom assessment, focusing particularly on formative assessment as assessment for learning, and are grouped into four main sections: Examples of Classroom Assessment in Action, Technology as a Tool for Classroom Assessment, Statistical Models for Formative Assessment, and Engaging Teachers in Formative Assessment. The book opens with a brief discussion of the use of formative assessment as a critical component of the teaching-learning process and concludes with an overview of lessons learned and ideas for future research. It is of interest to classroom teachers, university teacher educators, professional development providers and school supervisors.

      
     Empfehlungen... 
     Classroom Assessment in Mathematics: Views from a - (Buch)
     Classroom Assessment in Mathematics: Perspectives - (Buch)
     Weitersuchen in   DVD/FILME   CDS   GAMES   BÜCHERN   



    Wird aktuell angeschaut...
     

    Zurück zur letzten Ansicht


    AGB | Datenschutzerklärung | Mein Konto | Impressum | Partnerprogramm
    Newsletter | 1Advd.ch RSS News-Feed Newsfeed | 1Advd.ch Facebook-Page Facebook | 1Advd.ch Twitter-Page Twitter
    Forbidden Planet AG © 1999-2024
    Alle Angaben ohne Gewähr
     
    SUCHEN

     
     Kategorien
    Im Sortiment stöbern
    Genres
    Hörbücher
    Aktionen
     Infos
    Mein Konto
    Warenkorb
    Meine Wunschliste
     Kundenservice
    Recherchedienst
    Fragen / AGB / Kontakt
    Partnerprogramm
    Impressum
    © by Forbidden Planet AG 1999-2024
    Jetzt auch mit BitCoin bestellen!