|
Brand Psychology: The Art and Science of Building Strong Brands
|
(Buch) |
Dieser Artikel gilt, aufgrund seiner Grösse, beim Versand als 3 Artikel!
Lieferstatus: |
Auf Bestellung (Lieferzeit unbekannt) |
Veröffentlichung: |
November 2023
|
Genre: |
Wirtschaft / Recht |
ISBN: |
9781032373720 |
EAN-Code:
|
9781032373720 |
Verlag: |
Taylor and Francis |
Einband: |
Kartoniert |
Sprache: |
English
|
Dimensionen: |
H 234 mm / B 156 mm / D |
Gewicht: |
700 gr |
Seiten: |
384 |
Illustration: |
Farb., s/w. Abb. |
Bewertung: |
Titel bewerten / Meinung schreiben
|
Inhalt: |
Brand Psychology brings together theory and practice from the fields of psychology, design, and marketing to demystify the brand development process. It explores the behavioral science behind brand building, looking at the psychological principles at play whenever a brand is built and communicated. |
|