|
Becoming an Autism-Affirming Primary School: How to Listen to Our Autistic Pupils to Create Meaningful Change
|
(Buch) |
Dieser Artikel gilt, aufgrund seiner Grösse, beim Versand als 3 Artikel!
Lieferstatus: |
Vorankündigung |
Veröffentlichung: |
ANGEKÜNDIGT (Oktober 2024)
|
Genre: |
Psychologie / Pädagogik |
ISBN: |
9781032500089 |
EAN-Code:
|
9781032500089 |
Verlag: |
Taylor and Francis |
Einband: |
Kartoniert |
Sprache: |
English
|
Dimensionen: |
H 246 mm / B 174 mm / D |
Seiten: |
160 |
Illustration: |
Farb., s/w. Abb. |
Bewertung: |
Keine Bewertung vor Veröffentlichung möglich.
|
Inhalt: |
This accessible guide explores what makes an autism-affirming primary school, introducing a tool to gather pupil voice and sharing a toolbox of practical strategies informed and requested by autistic children themselves. With quotes from autistic children woven throughout, it is a valuable read for teachers, SENCos and senior leaders. |
|