SFr. 86.00
€ 92.88
BTC 0.0016
LTC 1.253
ETH 0.0326


bestellen

Artikel-Nr. 22064835


Diesen Artikel in meine
Wunschliste
Diesen Artikel
weiterempfehlen
Diesen Preis
beobachten

Weitersagen:


Herausgeber: 
  • Charles A. Nelson
  • Basic and Applied Perspectives on Learning, Cognition, and Development: The Minnesota Symposia on Child Psychology, Volume 28 
     

    (Buch)
    Dieser Artikel gilt, aufgrund seiner Grösse, beim Versand als 3 Artikel!


    Übersicht

    Auf mobile öffnen
     
    Lieferstatus:   Auf Bestellung (Lieferzeit unbekannt)
    Veröffentlichung:  Oktober 1995  
    Genre:  Psychologie / Pädagogik 
    ISBN:  9780805818338 
    EAN-Code: 
    9780805818338 
    Verlag:  Taylor and Francis 
    Einband:  Gebunden  
    Sprache:  English  
    Serie:  Minnesota Symposia on Child Psychology Series  
    Dimensionen:  H 229 mm / B 152 mm / D  
    Gewicht:  612 gr 
    Seiten:  256 
    Illustration:  Farb., s/w. Abb. 
    Bewertung: Titel bewerten / Meinung schreiben
    Inhalt:
    Although current views of cognitive development owe a great deal to Jean Piaget, this field has undergone profound change in the years since Piaget's death. This can be witnessed both in the influence connectionist and dynamical system models have exerted on theories of cognition and language, and in how basic work in cognitive development has begun to influence those who work in applied (e.g., educational) settings. This volume brings together an eclectic group of distinguished experts who collectively represent the full spectrum of basic to applied aspects of cognitive development.

    This book begins with chapters on cognition and language that represent the current Zeitgeist in cognitive science approaches to cognitive development broadly defined. Following a brief commentary on this work, the next section turns to more applied issues. Although the focus here is on arithmetic learning, the research programs described have profound implications for virtually all aspects of education and learning. The last chapter views cognitive development from the perspective of ethology and evolutionary biology, and in so doing provides a theoretical perspective that is novel and in some ways, prescient: specifically, how can our views of cognition incorporate recent work in biology?

      
     Empfehlungen... 
     Basic and Applied Perspectives on Learning, Cognit - (Buch)
     Weitersuchen in   DVD/FILME   CDS   GAMES   BÜCHERN   



    Wird aktuell angeschaut...
     

    Zurück zur letzten Ansicht


    AGB | Datenschutzerklärung | Mein Konto | Impressum | Partnerprogramm
    Newsletter | 1Advd.ch RSS News-Feed Newsfeed | 1Advd.ch Facebook-Page Facebook | 1Advd.ch Twitter-Page Twitter
    Forbidden Planet AG © 1999-2024
    Alle Angaben ohne Gewähr
     
    SUCHEN

     
     Kategorien
    Im Sortiment stöbern
    Genres
    Hörbücher
    Aktionen
     Infos
    Mein Konto
    Warenkorb
    Meine Wunschliste
     Kundenservice
    Recherchedienst
    Fragen / AGB / Kontakt
    Partnerprogramm
    Impressum
    © by Forbidden Planet AG 1999-2024
    Jetzt auch mit LiteCoin bestellen!