|
BOOKS FOR THE MILLION: Popular Book Publishing in Late-Victorian & Edwardian Britain
|
(Buch) |
Dieser Artikel gilt, aufgrund seiner Grösse, beim Versand als 3 Artikel!
Lieferstatus: |
Vorankündigung |
Veröffentlichung: |
ANGEKÜNDIGT
|
Genre: |
Geschichte / Politik / Kultur |
ISBN: |
9781911204527 |
EAN-Code:
|
9781911204527 |
Verlag: |
Edward Everett Root |
Einband: |
Kartoniert |
Sprache: |
English
|
Serie: |
The History of the Book |
Dimensionen: |
H 211 mm / B 148 mm / D 0 mm |
Seiten: |
126 |
Illustration: |
64 colour |
Bewertung: |
Keine Bewertung vor Veröffentlichung möglich.
|
Inhalt: |
Late-Victorian England ushered in a new phenomenon, a `mass' reading and book buying public. But it was a long time coming. How and when did this public ultimately emerge, and who reached it? Whose ambitions were achieved, and whose frustrated? What worked, and what didn't? How were the most popular publications created, marketed, and sold? |
|