Sortierung ändern: Popularität Titel Veröffentlichung Preis
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Organizational Legitimacy: Challenges and Opportunities for Businesses and Institutions
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Wirtschaft / Recht |
188.00 |
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Buch |
Sprache:
Englisch / Einband: Gebunden |
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Organizational Legitimacy: Challenges and Opportunities for Businesses and Institutions
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Wirtschaft / Recht |
179.00 |
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Buch |
Sprache:
Englisch / Einband: Kartoniert |
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The Sweet Spot of Legitimacy: A Manager’s Guide
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Wirtschaft / Recht |
53.90 |
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Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Christian Rosser / Einband: Gebunden |
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The War on Drugs in Sport: Moral Panics and Organizational Legitimacy
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Ratgeber |
202.00 |
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Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Vanessa McDermott / Einband: Gebunden |
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Capitalism and Its Legitimacy in Times of Crisis
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Soziologie |
147.00 |
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Buch |
Sprache:
Englisch / Einband: Kartoniert |
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Claim, Intent, and Persuasion: Organizational Legitimacy and the Rhetoric of Corporate Mission Statements
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Sprache |
134.00 |
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Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Carmelo Mazza / Einband: Gebunden |
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Urban Politics of a Sporting Mega Event: Legitimacy and Legacy of Euro 2012 in Anthropological Perspective
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Soziologie |
69.00 |
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Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Ma¿gorzata Zofia Kowalska / Einband: Kartoniert |
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Urban Politics of a Sporting Mega Event: Legitimacy and Legacy of Euro 2012 in Anthropological Perspective
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Soziologie |
117.00 |
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Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Malgorzata Zofia Kowalska / Einband: Gebunden |
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Claim, Intent, and Persuasion: Organizational Legitimacy and the Rhetoric of Corporate Mission Statements
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Sprache |
134.00 |
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Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Carmelo Mazza / Einband: Kartoniert |
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Corporate Diplomacy: How Multinational Corporations Gain Organizational Legitimacy - A Neo-Institutional Public Relations Perspective
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Wirtschaft / Recht |
69.00 |
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Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Sarah Marschlich / Einband: Kartoniert |
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Initial Coin Offerings (ICOs): The role of Social Media for Organizational Legitimacy and Underpricing
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Ratgeber |
52.50 |
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Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Jonas Hellandsjø Gjøen / Einband: Kartoniert |
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THE LEGITIMACY OF AN ORGANIZATIONAL SPARKLE IS A PERTINENT ACQUISITION: OCCUPATIONAL RESEARCH IS A METICULOUS CONVENTION
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Wirtschaft / Recht |
102.00 |
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Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Rudrarup Gupta / Einband: Kartoniert |
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