Sortierung ändern: Popularität Titel Veröffentlichung Preis
|
|
3D Immersive and Interactive Learning
|
Psychologie / Pädagogik |
134.00 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Einband: Gebunden |
|
|
|
|
|
Principles of Game Audio and Sound Design: Sound Design and Audio Implementation for Interactive and Immersive Media
|
EDV / Informatik |
59.50 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Jean-Luc Sinclair / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
Immersive Learning Research Network: Third International Conference, iLRN 2017, Coimbra, Portugal, June 26¿29, 2017. Proceedings
|
EDV / Informatik |
69.00 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
3D Game Design with Unreal Engine 4 and Blender: Design and create immersive, beautiful game environments with the versatility of Unreal Engine 4 and
|
EDV / Informatik |
78.00 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Jessica Plowman / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
3D Immersive and Interactive Learning
|
Psychologie / Pädagogik |
147.00 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
Immersive Design: A Festival Experience
|
Architektur, Archäologie, Kunst |
64.00 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Jesse Zryb / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
Platform Based Design and Immersive Technologies for Manufacturing and Assembly in Offsite Construction: Applying Extended Reality and Game Applicatio
|
Naturwissensch., Medizin, Technik |
188.00 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Farzad Pour Rahimian / Einband: Gebunden |
|
|
|
|
|
Mastering Game Design with Unity 2021: Immersive Workflows, Visual Scripting, Physics Engine, GameObjects, Player Progression
|
EDV / Informatik |
59.50 |
|
Buch |
Sprache:
Unbekannt / Autor: Scott Tykoski / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
UX for XR: User Experience Design and Strategies for Immersive Technologies
|
Architektur, Archäologie, Kunst |
49.50 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Cornel Hillmann / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
UBU THE IMMERSIVE: DESIGN/MEDIA PROCESS
|
Architektur, Archäologie, Kunst |
32.50 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Phillip Baldwin / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
Principles of Game Audio and Sound Design: Sound Design and Audio Implementation for Interactive and Immersive Media
|
EDV / Informatik |
126.00 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Jean-Luc Sinclair / Einband: Gebunden |
|
|
|
|
|
Design process for tangible learning object: Crafting Interactive and Immersive Tangible Learning Objects
|
EDV / Informatik |
88.00 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Isomar Lima / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
Design For Story: Create Immersive Outdoor Living Experiences
|
Architektur, Archäologie, Kunst |
26.50 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Noah Nehlich / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
Immersive 3D Design Visualization: With Autodesk Maya and Unreal Engine 4
|
EDV / Informatik |
83.00 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Abhishek Kumar / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
Immersive Journalism as Storytelling: Ethics, Production, and Design
|
Wirtschaft / Recht |
204.00 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Einband: Gebunden |
|
|
|
|
|
Immersive Journalism as Storytelling: Ethics, Production, and Design
|
Wirtschaft / Recht |
69.00 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
Living Stories: Immersive Entertainment in the Modern Age
|
Architektur, Archäologie, Kunst |
42.50 |
|
Buch |
ANGEKÜNDIGT (März 2025) Sprache:
Englisch / Autor: Charles Melcher / Einband: Gebunden |
|
|
|
|
|
The Ultimate Roblox Game Building Cookbook: Design immersive experiences with easy-to-follow recipes for world and game development
|
Ratgeber |
71.00 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Taylor Field-Draper / Einband: Kartoniert |
|
|
|
| / 1 |