Sortierung ändern: Popularität Titel Veröffentlichung Preis
|
|
What Matters in a Research to Practice Cycle?: Teachers as Researchers
|
Psychologie / Pädagogik |
124.00 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Christine Grima-Farrell / Einband: Gebunden |
|
|
|
|
|
What Matters in a Research to Practice Cycle?: Teachers as Researchers
|
Psychologie / Pädagogik |
124.00 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Christine Grima-Farrell / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
Assessment as Learning: Maximising Opportunities for Student Learning and Achievement
|
Psychologie / Pädagogik |
196.00 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Einband: Gebunden |
|
|
|
|
|
Assessment as Learning: Using Classroom Assessment to Maximize Student Learning
|
Psychologie / Pädagogik |
55.50 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Lorna M. Earl / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
Learning in Real and Virtual Worlds: Commercial Video Games as Educational Tools
|
Psychologie / Pädagogik |
110.00 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: P. Lacasa / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
Dialogic Feedback for High Impact Learning: Key to PCP-Coaching and Assessment-as-Learning
|
Psychologie / Pädagogik |
196.00 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Mien Segers / Einband: Gebunden |
|
|
|
|
|
Assessment and Service-Learning in Higher Education: Critical Reflective Journals as Praxis
|
Psychologie / Pädagogik |
157.00 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Susan J. Deeley / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
Learning in Real and Virtual Worlds: Commercial Video Games as Educational Tools
|
Geschichte / Politik / Kultur |
140.00 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: P. Lacasa / Einband: Gebunden |
|
|
|
|
|
Assessment as Learning: Using Classroom Assessment to Maximize Student Learning
|
Psychologie / Pädagogik |
101.00 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Lorna M. Earl / Einband: Gebunden |
|
|
|
|
|
Peer and Self Assessment as a Tool for Enhancing Active Learning
|
Psychologie / Pädagogik |
52.50 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Solomon Melesse / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
Assessment as Learning: Using Classroom Assessment to Maximize Student Learning
|
Psychologie / Pädagogik |
43.50 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Lorna M. Earl / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
Potentials of Portfolio as an Assessment and Learning Tool: A Case of Undergraduate Science Teacher Education Programmes in Tanzania
|
Psychologie / Pädagogik |
77.00 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Hawa Mnyasenga / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
Assessment as a Catalyst for Learning: Creating a Responsive and Fluid Process to Inspire All Students (Practical Strategies and Tools to Implement Mi
|
Psychologie / Pädagogik |
48.50 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Garnet Hillman / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
Portfolio as Learning Strategy and Alternative Assessment Tool: On Implementing Portfolios in the Upper Secondary (Grades 10-12) in Austria
|
Psychologie / Pädagogik |
144.00 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Johanna Schwarz / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
Promoting Assessment as Learning: Improving the Learning Process
|
Psychologie / Pädagogik |
206.00 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Ruth Dann / Einband: Gebunden |
|
|
|
|
|
Promoting Assessment as Learning: Improving the Learning Process
|
Psychologie / Pädagogik |
74.00 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Ruth Dann / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
Assessment as Learning: Maximising Opportunities for Student Learning and Achievement
|
Psychologie / Pädagogik |
66.00 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
Peer Assessment as a Learning Method: The Effects of the Assessor and Assessee's Role on Metacognitive Awareness, Performance, and Attitude
|
Psychologie / Pädagogik |
88.00 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Minjeong Kim / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
Student Self-Assessment as a Process for Learning
|
Psychologie / Pädagogik |
196.00 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Zi Yan / Einband: Gebunden |
|
|
|
|
|
Open Badges as Recognition and Assessment Tools in Learning Frameworks: Perspectives and Case Studies from their Use in Greece and Europe
|
Ratgeber |
36.90 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Sofia Papadimitriou / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
Assessment is/as/for Learning: What Teachers Should Know
|
Ratgeber |
52.50 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Timothy Chiwiye / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
Dialogic Feedback for High Impact Learning: Key to PCP-Coaching and Assessment-as-Learning
|
Psychologie / Pädagogik |
44.50 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Mien Segers / Einband: Kartoniert |
|
|
|
| / 2 |