Sortierung ändern: Popularität Titel Veröffentlichung Preis
|
|
Religious Literacy in Secular Religious Education: Nordic Perspectives and Beyond
|
Philosophie |
52.50 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
Popular Music Theatre under Socialism: Operettas and Musicals in the Eastern European States 1945 to 1990
|
Musik |
46.50 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
Konstruieren - Imaginieren - Inszenieren: Zukunftsentwürfe in der Populärkultur
|
Musik |
52.50 |
|
Buch |
ANGEKÜNDIGT (Mai 2025) Sprache:
Englisch / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
Stories about good education: A qualitative empirical study into formulating and using school vision stories
|
Religion |
43.90 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Jorien Copier / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
Ways of Dwelling: Crisis - Craft - Creativity
|
Geschichte / Politik / Kultur |
40.50 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
Norwegian Friluftsliv: A Way of Living and Learning in Nature
|
Psychologie / Pädagogik |
46.50 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Annette R. Hofmann / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
Quality and Impact in Global Education: Empirical and Conceptual Perspectives for Planning and Evaluation
|
Psychologie / Pädagogik |
46.50 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Claudia Bergmüller / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
The Wow Factor: Global research compendium on the impact of the arts in education
|
Psychologie / Pädagogik |
34.50 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Anne Bamford / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
Moschee 2.0: Internationale und transdisziplinäre Perspektiven
|
Religion |
43.90 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
Detmold, September 1969: Die Arbeitstagung der dgv im Rückblick. International and comparative perspectives on the worlds and words of Volkskunde
|
Geschichte / Politik / Kultur |
46.50 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
Islamische Religionspädagogik: Leitfragen aus Theorie, Empirie und Praxis
|
Religion |
46.50 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
Rocking Islam: Music and the Making of New Muslim Identities
|
Geschichte / Politik / Kultur |
40.50 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
Visual Cultures of Africa
|
Geschichte / Politik / Kultur |
49.90 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
The Impact of Technology Education: International Insights
|
Psychologie / Pädagogik |
46.50 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
Contemporary Challenges in Education: Paradoxes and Illuminations
|
Psychologie / Pädagogik |
77.00 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
Towards inclusive teachers: Processes of professionalisation of Subject teachers in integration classes at secondary academic schools in Vienna: three
|
Psychologie / Pädagogik |
52.50 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Judith t Gilde / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
A Little Respect?: LGBT+ Perspectives on Education From Across Europe
|
Psychologie / Pädagogik |
40.50 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
Research on Teaching and Learning in Higher Education
|
Psychologie / Pädagogik |
40.50 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
Between PIAAC and the New Literacy Studies: What adult education can learn from large-scale assessments without adopting the neo-liberal paradigm
|
Psychologie / Pädagogik |
46.50 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
Memories of Diversity - Diversity of MemoryMémoires de la diversité - Diversité de la mémoire
|
Geschichte / Politik / Kultur |
46.50 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
Teacher Education: The Bologna Process and the Future of Teaching
|
Psychologie / Pädagogik |
40.50 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
When the Cemetery Becomes Political: Dealing with the Religious Heritage in Multi-Ethnic Regions
|
Geschichte / Politik / Kultur |
46.50 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Einband: Kartoniert |
|
|
|
| / 3 |