|
iOS Game Development: Developing Games for iPad, iPhone, and iPod Touch
|
(Buch) |
Dieser Artikel gilt, aufgrund seiner Grösse, beim Versand als 3 Artikel!
Lieferstatus: |
Auf Bestellung (Lieferzeit unbekannt) |
Veröffentlichung: |
September 2013
|
Genre: |
EDV / Informatik |
ISBN: |
9781466569935 |
EAN-Code:
|
9781466569935 |
Verlag: |
Taylor and Francis |
Einband: |
Kartoniert |
Sprache: |
English
|
Dimensionen: |
H 191 mm / B 235 mm / D |
Gewicht: |
839 gr |
Seiten: |
394 |
Illustration: |
Farb., s/w. Abb. |
Bewertung: |
Titel bewerten / Meinung schreiben
|
Inhalt: |
The book offers information about the iOS platform. It explains the use of OpenGL ES for 2D/3D graphics and OpenAL for sound, both of which are recommended for game performance on the iOS platform. It covers new APIs such as the GLKit, GameKit, and Box2D Physics Engine. |
|