SFr. 229.00
€ 247.32
BTC 0.004
LTC 3.408
ETH 0.0713


bestellen

Artikel-Nr. 33719963


Diesen Artikel in meine
Wunschliste
Diesen Artikel
weiterempfehlen
Diesen Preis
beobachten

Weitersagen:


Herausgeber: 
  • Nedra Bahri Ammari
  • Social Customer Relationship Management (Social-CRM) in the Era of Web 4.0 
     

    (Buch)
    Dieser Artikel gilt, aufgrund seiner Grösse, beim Versand als 3 Artikel!


    Übersicht

    Auf mobile öffnen
     
    Lieferstatus:   i.d.R. innert 5-10 Tagen versandfertig
    Veröffentlichung:  Juni 2022  
    Genre:  Wirtschaft / Recht 
    ISBN:  9781799895541 
    EAN-Code: 
    9781799895541 
    Verlag:  IGI Global 
    Einband:  Kartoniert  
    Sprache:  English  
    Dimensionen:  H 254 mm / B 178 mm / D 19 mm 
    Gewicht:  648 gr 
    Seiten:  344 
    Zus. Info:  Paperback 
    Bewertung: Titel bewerten / Meinung schreiben
    Inhalt:
    The advent of Web 2.0 has led to a rebalancing of power between the customer and the company through the consumer's voice about the brand and referral behavior via electronic word of mouth. Customer opinions within the virtual brand communities can have a vast impact on a company's sales and image. It is crucial for companies to promote and use customer contributions in order to enhance their brand image, retain customers, and develop their marketing strategy. Social Customer Relationship Management (Social-CRM) in the Era of Web 4.0 provides relevant theoretical frameworks and the latest results of empirical research on the strategic role of marketing 2.0, digital customer experience, and social customer relationship management on social networks. Covering a range of topics such as disruptive marketing, artificial intelligence, and customer behavior, this reference work is ideal for marketers, IT practitioners, CRM specialists, industry professionals, researchers, scholars, practitioners, academicians, instructors, and students.

      
     Empfehlungen... 
     Zur Relevanz von Big Data für Electronic Customer - (Buch)
     Die Einbeziehung von Web 2.0-Elementen in das Cust - (Buch)
     Social Customer Relationship Management: Fundament - (Buch)
     Social Customer Relationship Management - (Buch)
     Social Customer Relationship Management: Ein gener - (Buch)
     Weitersuchen in   DVD/FILME   CDS   GAMES   BÜCHERN   



    Wird aktuell angeschaut...
     

    Zurück zur letzten Ansicht


    AGB | Datenschutzerklärung | Mein Konto | Impressum | Partnerprogramm
    Newsletter | 1Advd.ch RSS News-Feed Newsfeed | 1Advd.ch Facebook-Page Facebook | 1Advd.ch Twitter-Page Twitter
    Forbidden Planet AG © 1999-2024
    Alle Angaben ohne Gewähr
     
    SUCHEN

     
     Kategorien
    Im Sortiment stöbern
    Genres
    Hörbücher
    Aktionen
     Infos
    Mein Konto
    Warenkorb
    Meine Wunschliste
     Kundenservice
    Recherchedienst
    Fragen / AGB / Kontakt
    Partnerprogramm
    Impressum
    © by Forbidden Planet AG 1999-2024