SFr. 169.00
€ 182.52
BTC 0.003
LTC 2.557
ETH 0.0523


bestellen

Artikel-Nr. 29551805


Diesen Artikel in meine
Wunschliste
Diesen Artikel
weiterempfehlen
Diesen Preis
beobachten

Weitersagen:


Herausgeber: 
  • Malcolm Noble
  • Cilla Ross
  • Reclaiming the University for the Public Good: Experiments and Futures in Co-operative Higher Education 
     

    (Buch)
    Dieser Artikel gilt, aufgrund seiner Grösse, beim Versand als 3 Artikel!


    Übersicht

    Auf mobile öffnen
     
    Lieferstatus:   Auf Bestellung (Lieferzeit unbekannt)
    Veröffentlichung:  Januar 2020  
    Genre:  Psychologie / Pädagogik 
     
    Adult Education / Adult education, continuous learning / B / Education / Education and state / Education—Philosophy / Educational Philosophy / Educational Policy / Educational Policy and Politics / Educational strategies & policy / higher education / LIFELONG LEARNING / Lifelong Learning/Adult Education / Philosophy & theory of education / Philosophy and social sciences / philosophy of education
    ISBN:  9783030216245 
    EAN-Code: 
    9783030216245 
    Verlag:  Springer Nature EN 
    Einband:  Gebunden  
    Sprache:  English  
    Serie:  Palgrave Critical University Studies  
    Dimensionen:  H 210 mm / B 148 mm / D  
    Gewicht:  625 gr 
    Seiten:  271 
    Illustration:  XX, 271 p. 12 illus., 9 illus. in color., schwarz-weiss Illustrationen, farbige Illustrationen 
    Bewertung: Titel bewerten / Meinung schreiben
    Inhalt:
    This book asks how we can reclaim the university for the public good. The editors and contributors argue that the sector is in crisis, accelerated by the passing of the UK Higher Education Research Act in 2017 and made visible during the University and College Union strikes in April 2018. In response to this, there are widespread demands to reclaim the university and protect education as a public good, using co-operative structures. Taking an interdisciplinary and social justice perspective, the editors and contributors offer concrete examples of alternative higher education: in doing so, analysing how the future of the university can be recovered. This intersectional volume discusses a broad range of approaches to higher education while disseminating new ideas. It will be of interest and value to those disenchanted with the current state of higher education in the UK and beyond, as well as activists and policy makers.

      



    Wird aktuell angeschaut...
     

    Zurück zur letzten Ansicht


    AGB | Datenschutzerklärung | Mein Konto | Impressum | Partnerprogramm
    Newsletter | 1Advd.ch RSS News-Feed Newsfeed | 1Advd.ch Facebook-Page Facebook | 1Advd.ch Twitter-Page Twitter
    Forbidden Planet AG © 1999-2024
    Alle Angaben ohne Gewähr
     
    SUCHEN

     
     Kategorien
    Im Sortiment stöbern
    Genres
    Hörbücher
    Aktionen
     Infos
    Mein Konto
    Warenkorb
    Meine Wunschliste
     Kundenservice
    Recherchedienst
    Fragen / AGB / Kontakt
    Partnerprogramm
    Impressum
    © by Forbidden Planet AG 1999-2024
    Jetzt auch mit LiteCoin bestellen!