SFr. 55.90
€ 60.37
BTC 0.001
LTC 0.838
ETH 0.0212


bestellen

Artikel-Nr. 23277433


Diesen Artikel in meine
Wunschliste
Diesen Artikel
weiterempfehlen
Diesen Preis
beobachten

Weitersagen:



Autor(en): 
  • Kunal Gaurav
  • Priyanka Kumari
  • The Influence of Celebrity Endorsements on the Buying Intension of Young Consumers in India 
     

    (Buch)
    Dieser Artikel gilt, aufgrund seiner Grösse, beim Versand als 2 Artikel!


    Übersicht

    Auf mobile öffnen
     
    Lieferstatus:   i.d.R. innert 7-14 Tagen versandfertig
    Veröffentlichung:  Oktober 2017  
    Genre:  Wirtschaft / Recht 
    ISBN:  9783668548084 
    EAN-Code: 
    9783668548084 
    Verlag:  Grin Verlag 
    Einband:  Kartoniert  
    Sprache:  English  
    Dimensionen:  H 210 mm / B 148 mm / D 6 mm 
    Gewicht:  112 gr 
    Seiten:  68 
    Zus. Info:  Paperback 
    Bewertung: Titel bewerten / Meinung schreiben
    Inhalt:
    Project Report from the year 2017 in the subject Business economics - Offline Marketing and Online Marketing, grade: A+, , language: English, abstract: The universe of today is evolving quickly and India is no exception. Particularly after the opening up of the economy, the pace of progress that India and its people are encountering in their socio-social environment is mind boggling. Every brand attempts to steal at least fraction of a person¿s time to inform him/her about the amazing and different attributes of the product at hand. The challenge of the marketer is to find a hook that will hold the subject¿s attention. In helping to achieve this, use of celebrity for endorsement of a brand is widely used marketing strategy. It has been uncovered amid the examination that whooping sums being paid by the advertisers to these celebrities are some place powerful. The main objective of this study is to analyze the impact of various constructs of celebrity endorsement on the buying intention of young consumer. There is two more objective of this study such as to identify the various constructs of celebrity endorsement and to now the consumer perception towards celebrity endorsement.

      



    Wird aktuell angeschaut...
     

    Zurück zur letzten Ansicht


    AGB | Datenschutzerklärung | Mein Konto | Impressum | Partnerprogramm
    Newsletter | 1Advd.ch RSS News-Feed Newsfeed | 1Advd.ch Facebook-Page Facebook | 1Advd.ch Twitter-Page Twitter
    Forbidden Planet AG © 1999-2024
    Alle Angaben ohne Gewähr
     
    SUCHEN

     
     Kategorien
    Im Sortiment stöbern
    Genres
    Hörbücher
    Aktionen
     Infos
    Mein Konto
    Warenkorb
    Meine Wunschliste
     Kundenservice
    Recherchedienst
    Fragen / AGB / Kontakt
    Partnerprogramm
    Impressum
    © by Forbidden Planet AG 1999-2024
    Jetzt auch mit LiteCoin bestellen!