SFr. 89.00
€ 89.00
BTC 0.0119
LTC 0.767
ETH 0.1514


bestellen

Artikel-Nr. 17580492


Diesen Artikel in meine
Wunschliste
Diesen Artikel
weiterempfehlen
Diesen Preis
beobachten

Weitersagen:




Autor(en): 
  • Thomas Rudolph
  • Felix Brunner
  • Toward Cross-Channel Management: A Comprehensive Guide for Retail Firms 
     

    (Buch)
    Dieser Artikel gilt, aufgrund seiner Grösse, beim Versand als 2 Artikel!


    Übersicht
     
    Lieferstatus:   i.d.R. innert 4-7 Tagen versandfertig
    Veröffentlichung:  2016  
    Genre:  Wirtschaft / Recht 
    ISBN:  9783110416985 
    EAN-Code: 
    9783110416985 
    Verlag:  Gruyter, de Oldenbourg 
    Einband:  Gebunden  
    Sprache:  English  
    Dimensionen:  H 247 mm / B 179 mm / D 13 mm 
    Gewicht:  284 gr 
    Seiten:  70 
    Illustration:  30 farbige Abbildungen 
    Bewertung: Titel bewerten / Meinung schreiben
    Inhalt:
    New digital devices enable consumers to ubiquitously access the Internet and inspire them to switch between online and offline channels when shopping - a phenomenon extant research on consumer behavior terms cross-channel shopping. This considerable change in consumer behavior offers great potential for retailers worldwide to strengthen their competitiveness. Today, retail incumbents aspire to integrate their channels to offer compelling switching opportunities among all online and offline channels - an approach we coin cross-channel management. However, addressing cross-channel shoppers may entail a rise in business model complexity which can only be tackled by installing a firm-wide strategic change process. Set against this transformative background, this book offers insight into how firms can overcome said inertia and successfully transform their current channel specific business model to a much more integrated system of online and offline channels. With the help of 71 interviews with top and middle managers in retailing, this book derives a variety of recommendations in the field of cross-channel management for retailers and manufacturers.

      
     Empfehlungen... 
     Toward Cross-Channel Management: A Comprehensive G - (Buch)
     Weitersuchen in   DVD/FILME   CDS   GAMES   BÜCHERN   



    Wird aktuell angeschaut...
     

    Zurück zur letzten Ansicht


    AGB | Mein Konto | Impressum | Partnerprogramm
    Newsletter | 1Advd.ch RSS News-Feed Newsfeed | 1Advd.ch Facebook-Page Facebook | 1Advd.ch Google Plus-Page Google+ | 1Advd.ch Twitter-Page Twitter
    Forbidden Planet AG © 1999-2018
    Alle Angaben ohne Gewähr
     
    SUCHEN

     
     Kategorien
    Im Sortiment stöbern
    Genres
    Hörbücher
    Aktionen
     Infos
    Mein Konto
    Warenkorb
    Meine Wunschliste
     Kundenservice
    Recherchedienst
    Fragen / AGB / Kontakt
    Partnerprogramm
    Impressum
    © by Forbidden Planet AG 1999-2018
    Jetzt auch mit Ethereum bestellen!