SFr. 110.00
€ 118.80
BTC 0.002
LTC 1.649
ETH 0.0418


bestellen

Artikel-Nr. 29136487


Diesen Artikel in meine
Wunschliste
Diesen Artikel
weiterempfehlen
Diesen Preis
beobachten

Weitersagen:


Herausgeber: 
  • Andreas Meier
  • Edy Portmann
  • Kilian Stoffel
  • Luis Terán
  • The Application of Fuzzy Logic for Managerial Decision Making Processes: Latest Research and Case Studies 
     

    (Buch)
    Dieser Artikel gilt, aufgrund seiner Grösse, beim Versand als 3 Artikel!


    Übersicht

    Auf mobile öffnen
     
    Lieferstatus:   Auf Bestellung (Lieferzeit unbekannt)
    Veröffentlichung:  Mai 2018  
    Genre:  Wirtschaft / Recht 
     
    B / Business and Management / Business applications / Business Information Systems / Computer modelling & simulation / computer science / Computer simulation / Data Mining / Data Mining and Knowledge Discovery / E-Business / e-Business/e-Commerce / E-Commerce / e-Commerce and e-Business / E-commerce# business aspects / e-Commerce/e-business / Electronic Commerce / Expert systems / knowledge-based systems / IT in Business / Management information systems / Management science / Simulation and Modeling
    ISBN:  9783319853048 
    EAN-Code: 
    9783319853048 
    Verlag:  Springer Nature EN 
    Einband:  Kartoniert  
    Sprache:  English  
    Serie:  Fuzzy Management Methods  
    Dimensionen:  H 235 mm / B 155 mm / D  
    Gewicht:  1883 gr 
    Seiten:  103 
    Illustration:  XII, 103 p. 35 illus., schwarz-weiss Illustrationen 
    Zus. Info:  Previously published in hardcover 
    Bewertung: Titel bewerten / Meinung schreiben
    Inhalt:
    This book addresses the latest research and applications of fuzzy management methods for business decisions. It showcases a broad set of applications and discusses topics such as measures for the quality of analytics outcomes in big data environments; how fuzzy management methods support the inclusion of human thinking and human behavior in decision making processes; how to generate better results with fuzzy management methods in cases of imprecise information; new personalization concepts enabled by fuzzy logic for the offering of customized products and services especially in the electronic market; and lastly the application of fuzzy analysis for executives using natural rather than computer language. The combination of research papers and case studies makes it a valuable resource both for researchers and practitioners in the digital economy.
      



    Wird aktuell angeschaut...
     

    Zurück zur letzten Ansicht


    AGB | Datenschutzerklärung | Mein Konto | Impressum | Partnerprogramm
    Newsletter | 1Advd.ch RSS News-Feed Newsfeed | 1Advd.ch Facebook-Page Facebook | 1Advd.ch Twitter-Page Twitter
    Forbidden Planet AG © 1999-2024
    Alle Angaben ohne Gewähr
     
    SUCHEN

     
     Kategorien
    Im Sortiment stöbern
    Genres
    Hörbücher
    Aktionen
     Infos
    Mein Konto
    Warenkorb
    Meine Wunschliste
     Kundenservice
    Recherchedienst
    Fragen / AGB / Kontakt
    Partnerprogramm
    Impressum
    © by Forbidden Planet AG 1999-2024