SFr. 14.90
€ 14.90
BTC 0.0006
LTC 0.284
ETH 0.0104


bestellen

Artikel-Nr. 37656774


Diesen Artikel in meine
Wunschliste
Diesen Artikel
weiterempfehlen
Diesen Preis
beobachten

Weitersagen:



Autor(en): 
  • Anne E. Beall
  • Strategic Market Research: A Guide to Conducting Research that Drives Businesses 
     

    (Buch)
    Dieser Artikel gilt, aufgrund seiner Grösse, beim Versand als 2 Artikel!


    Übersicht

    Auf mobile öffnen
     
    Lieferstatus:   i.d.R. innert 7-14 Tagen versandfertig
    Veröffentlichung:  November 2022  
    Genre:  Wirtschaft / Recht 
    ISBN:  9798985888447 
    EAN-Code: 
    9798985888447 
    Verlag:  Beall Research 
    Einband:  Kartoniert  
    Sprache:  English  
    Dimensionen:  H 229 mm / B 152 mm / D 8 mm 
    Gewicht:  220 gr 
    Seiten:  144 
    Zus. Info:  Paperback 
    Bewertung: Titel bewerten / Meinung schreiben
    Inhalt:
    For a company to embrace market research as a facilitator of change, it must be willing to take the approach that makes the most impact on its organization. In this guide, author Anne Beall shares her unique approach for conducting strategic market research. With more than 25 years of experience, Beall details the strategic principles she has developed that impact the way in which market research can inspire and change an organization. It all begins with the following steps: Identifying the strategic questions that will help a business; Using the right research techniques to answer these questions; Obtaining the level of depth required to have insight; Reading the nonverbal communications of research respondents; Identifying the emotional aspects of human behavior; Using statistical analyses to understand what drives markets; Going beyond the data to interpret the results and make strategic recommendations. In addition to addressing both qualitative and quantitative research, Strategic Market Research provides real-life examples illustrating the application of these concepts in various scenarios, including businesses and non-profit organizations.

      
     Empfehlungen... 
     Strategic Market Research: A Guide to Conducting R - (Buch)
     Weitersuchen in   DVD/FILME   CDS   GAMES   BÜCHERN   



    Wird aktuell angeschaut...
     

    Zur├╝ck zur letzten Ansicht


    AGB | Datenschutzerklärung | Mein Konto | Impressum | Partnerprogramm
    Newsletter | 1Advd.ch RSS News-Feed Newsfeed | 1Advd.ch Facebook-Page Facebook | 1Advd.ch Twitter-Page Twitter
    Forbidden Planet AG © 1999-2023
    Alle Angaben ohne Gewähr
     
    SUCHEN

     
     Kategorien
    Im Sortiment stöbern
    Genres
    Hörbücher
    Aktionen
     Infos
    Mein Konto
    Warenkorb
    Meine Wunschliste
     Kundenservice
    Recherchedienst
    Fragen / AGB / Kontakt
    Partnerprogramm
    Impressum
    © by Forbidden Planet AG 1999-2023