SFr. 129.00
€ 129.00
BTC 0.0175
LTC 1.144
ETH 0.2347


bestellen

Artikel-Nr. 18332403


Diesen Artikel in meine
Wunschliste
Diesen Artikel
weiterempfehlen
Diesen Preis
beobachten

Weitersagen:




Autor(en): 
  • Donald I. Barker
  • Mary Roberts
  • Melissa Barker
  • Debra Zahay
  • Nicholas Bormann
  • Social Media Marketing: A Strategic Approach 
     

    (Buch)
    Dieser Artikel gilt, aufgrund seiner Grösse, beim Versand als 3 Artikel!


    Übersicht
     
    Lieferstatus:   i.d.R. innert 2-7 Tagen versandfertig
    Veröffentlichung:  Februar 2016  
    Genre:  Wirtschaft / Recht 
    ISBN:  9781305502758 
    EAN-Code: 
    9781305502758 
    Verlag:  Cengage Learning 
    Einband:  Kartoniert  
    Sprache:  English  
    Dimensionen:  H 279 mm / B 222 mm / D 19 mm 
    Gewicht:  761 gr 
    Seiten:  400 
    Bewertung: Titel bewerten / Meinung schreiben
    Inhalt:
    Prepare for a successful career in social media marketing or a related field with the unique emphasis found only in SOCIAL MEDIA MARKETING: A STRATEGIC APPROACH, 2E. Each chapter in this popular book includes a section on creating a personal brand, which is useful to current or future professionals at any stage of career development. This edition emphasizes how to use social media techniques, detailed in the book, to develop and maintain a strong personal brand. Helpful discussions also address a full range of online and offline elements you can use to create a viable personal branding strategy. You learn how to use graphical concepts to structure and strategize within what is otherwise a chaotic social media milieu. This edition summarizes many of today's best practices for marketing activities on social media platforms to assist you in functioning most effectively and dealing with the rapid change that is a hallmark of social media.
      
     Empfehlungen... 
     Social Media Marketing - (Buch)
     Advertising 2.0: Social Media Marketing in a Web 2 - (Buch)
     Social Media Marketing von Vereinen der 1. Fussbal - (Buch)
     Social Media: Dominating Strategies for Social Med - (Buch)
     Cómo preparar un plan de social media marketing : - (Buch)
     Die neue Datenschutzgrundverordnung (EU-DSGVO). Au - (Buch)
     Die TOP100 Strategie für Social Media Marketing: 1 - (Buch)
     Secrets of Social Media Marketing: How to Use Onli - (Buch)
     Social Media Marketing - (Buch)
     Social media marketing. Strategie e tecniche per a - (Buch)
     Weitersuchen in   DVD/FILME   CDS   GAMES   BÜCHERN   



    Wird aktuell angeschaut...
     

    Zurück zur letzten Ansicht


    AGB | Mein Konto | Impressum | Partnerprogramm
    Newsletter | 1Advd.ch RSS News-Feed Newsfeed | 1Advd.ch Facebook-Page Facebook | 1Advd.ch Google Plus-Page Google+ | 1Advd.ch Twitter-Page Twitter
    Forbidden Planet AG © 1999-2018
    Alle Angaben ohne Gewähr
     
    SUCHEN

     
     Kategorien
    Im Sortiment stöbern
    Genres
    Hörbücher
    Aktionen
     Infos
    Mein Konto
    Warenkorb
    Meine Wunschliste
     Kundenservice
    Recherchedienst
    Fragen / AGB / Kontakt
    Partnerprogramm
    Impressum
    © by Forbidden Planet AG 1999-2018
    Jetzt auch mit Ethereum bestellen!