SFr. 135.00
€ 145.80
BTC 0.0025
LTC 2.029
ETH 0.0504


bestellen

Artikel-Nr. 19970068


Diesen Artikel in meine
Wunschliste
Diesen Artikel
weiterempfehlen
Diesen Preis
beobachten

Weitersagen:


Herausgeber: 
  • XI Chen
  • Yang Cathy Luo
  • Qiuying Wang
  • Reading Development and Difficulties in Monolingual and Bilingual Chinese Children 
     

    (Buch)
    Dieser Artikel gilt, aufgrund seiner Grösse, beim Versand als 3 Artikel!


    Übersicht

    Auf mobile öffnen
     
    Lieferstatus:   Auf Bestellung (Lieferzeit unbekannt)
    Veröffentlichung:  September 2016  
    Genre:  Psychologie / Pädagogik 
     
    Applied Linguistics / B / Education / Language and education / Language Education / Language teaching & learning / Language# reference & general / Literacy / Psycholinguistics / Psycholinguistics and cognitive linguistics / Psycholinguistics and Cognitive Lingusitics
    ISBN:  9789402407525 
    EAN-Code: 
    9789402407525 
    Verlag:  Springer Nature EN 
    Einband:  Kartoniert  
    Sprache:  English  
    Serie:  #08 - Literacy Studies  
    Dimensionen:  H 235 mm / B 155 mm / D  
    Gewicht:  4161 gr 
    Seiten:  252 
    Illustration:  XX, 252 p. 12 illus., 8 illus. in color., schwarz-weiss Illustrationen, farbige Illustrationen 
    Zus. Info:  Previously published in hardcover 
    Bewertung: Titel bewerten / Meinung schreiben
    Inhalt:
    This volume explores Chinese reading development, focusing on children in Chinese societies and bilingual Chinese-speaking children in Western societies. The book is structured around four themes: psycholinguistic study of reading, reading disability, bilingual and biliteracy development, and Chinese children's literature. It discusses issues that are pertinent to improving language and literacy development, and complex cognitive, linguistic, and socio-cultural factors that underlie language and literacy development. In addition, the book identifies instructional practices that can enhance literacy development and academic achievement.

    This volume offers an integrative framework of Chinese reading, and deepens our understanding of the intricate processes that underlie Chinese children's literacy development. It promotes research in reading Chinese and celebrates the distinguished and longstanding career of Richard C. Anderson.

      



    Wird aktuell angeschaut...
     

    Zurück zur letzten Ansicht


    AGB | Datenschutzerklärung | Mein Konto | Impressum | Partnerprogramm
    Newsletter | 1Advd.ch RSS News-Feed Newsfeed | 1Advd.ch Facebook-Page Facebook | 1Advd.ch Twitter-Page Twitter
    Forbidden Planet AG © 1999-2024
    Alle Angaben ohne Gewähr
     
    SUCHEN

     
     Kategorien
    Im Sortiment stöbern
    Genres
    Hörbücher
    Aktionen
     Infos
    Mein Konto
    Warenkorb
    Meine Wunschliste
     Kundenservice
    Recherchedienst
    Fragen / AGB / Kontakt
    Partnerprogramm
    Impressum
    © by Forbidden Planet AG 1999-2024