SFr. 36.50
€ 39.42
BTC 0.0007
LTC 0.587
ETH 0.0147


bestellen

Artikel-Nr. 27899180


Diesen Artikel in meine
Wunschliste
Diesen Artikel
weiterempfehlen
Diesen Preis
beobachten

Weitersagen:



Autor(en): 
  • Rajagopal
  • Qualitative Marketing Research: Understanding How Behavioral Complexities Drive Marketing Strategies 
     

    (Buch)
    Dieser Artikel gilt, aufgrund seiner Grösse, beim Versand als 2 Artikel!


    Übersicht

    Auf mobile öffnen
     
    Lieferstatus:   i.d.R. innert 7-14 Tagen versandfertig
    Veröffentlichung:  Januar 2019  
    Genre:  Wirtschaft / Recht 
    ISBN:  9781949991017 
    EAN-Code: 
    9781949991017 
    Verlag:  Business Expert Press 
    Einband:  Kartoniert  
    Sprache:  English  
    Dimensionen:  H 229 mm / B 152 mm / D 11 mm 
    Gewicht:  295 gr 
    Seiten:  198 
    Zus. Info:  Paperback 
    Bewertung: Titel bewerten / Meinung schreiben
    Inhalt:
    This book discusses qualitative research modeling and new approaches of qualitative data collection, interpretation of results, reporting, and deriving managerial implications. Qualitative research manages the fundamental challenge in interpreting the complexities associated with consumer behavior, particularly in large diversified marketplace and guides managers towards understanding consumers. This book discusses qualitative research modeling and new approaches of qualitative data collection, interpretation of results, reporting, and deriving managerial implications. Discussions in the book present new insights on conducting and applying qualitative market research and emphasizes on the application of qualitative research in consumer-centric companies. The book argues that companies need to consider a broader perspective of marketing research to support marketing decisions derived by understanding consumer behavior using qualitative research methodology.

      
     Empfehlungen... 
     Qualitative Marketing Research - (Buch)
     Qualitative Marketing Research: Understanding Cons - (Buch)
     Qualitative Marketing Research - (Buch)
     Qualitative Marketing Research: Understanding Cons - (Buch)
     Qualitative Marketing Research: A Cultural Approac - (Buch)
     Qualitative Marketing Research: A Cultural Approac - (Buch)
     Qualitative marketing research: Projective Techniq - (Buch)
     Weitersuchen in   DVD/FILME   CDS   GAMES   BÜCHERN   



    Wird aktuell angeschaut...
     

    Zurück zur letzten Ansicht


    AGB | Datenschutzerklärung | Mein Konto | Impressum | Partnerprogramm
    Newsletter | 1Advd.ch RSS News-Feed Newsfeed | 1Advd.ch Facebook-Page Facebook | 1Advd.ch Twitter-Page Twitter
    Forbidden Planet AG © 1999-2024
    Alle Angaben ohne Gewähr
     
    SUCHEN

     
     Kategorien
    Im Sortiment stöbern
    Genres
    Hörbücher
    Aktionen
     Infos
    Mein Konto
    Warenkorb
    Meine Wunschliste
     Kundenservice
    Recherchedienst
    Fragen / AGB / Kontakt
    Partnerprogramm
    Impressum
    © by Forbidden Planet AG 1999-2024