SFr. 178.00
€ 178.00
BTC 0.0093
LTC 2.38
ETH 0.1358


bestellen

Artikel-Nr. 30289602


Diesen Artikel in meine
Wunschliste
Diesen Artikel
weiterempfehlen
Diesen Preis
beobachten

Weitersagen:


Herausgeber: 
  • Roger Strange
  • Steven McGuire
  • Vikrant Shirodkar
  • Non-market Strategies in International Business: How MNEs capture value through their political, social and environmental strategies 
     

    (Buch)
    Dieser Artikel gilt, aufgrund seiner Grösse, beim Versand als 3 Artikel!


    Übersicht

    Auf mobile öffnen
     
    Lieferstatus:   i.d.R. innert 7-14 Tagen versandfertig
    Genre:  Wirtschaft / Recht 
     
    Multinationals; internationalization; Emergingmarkets; CSR; PoliticalStrategy; MNCs
    ISBN:  9783030350734 
    EAN-Code: 
    9783030350734 
    Verlag:  Springer International Publishing 
    Einband:  Gebunden  
    Sprache:  English  
    Dimensionen:  H 241 mm / B 160 mm / D 20 mm 
    Gewicht:  576 gr 
    Seiten:  272 
    Zus. Info:  HC runder Rücken kaschiert 
    Bewertung: Titel bewerten / Meinung schreiben
    Inhalt:
    The Academy of International Business (UK and Ireland Chapter)
    Published in association with the UK and Ireland Chapter of the Academy of International Business.
    This book provides theoretical and empirical insights into non-market political and social strategies that firms use when conducting international business. Political strategies include activities such as lobbying, campaign contributions, and using political ties and connections as a means of influencing policy making. Likewise, firms also engage in various social responsibility activities to maintain a good image in society and to improve their legitimacy and reputation when operating globally. Multinational enterprises (MNEs) face various challenges in implementing non-market strategies due to institutional differences between their home and host contexts. Presenting fresh perspectives from a cast of international contributors, this book offers academics, students, and practitioners a greater understanding of how non-market strategies can be effective in international business.

      
     Empfehlungen... 
     Non-market Strategies in International Business: H - (Buch)
     Weitersuchen in   DVD/FILME   CDS   GAMES   BÜCHERN   



    Wird aktuell angeschaut...
     

    Zurück zur letzten Ansicht


    AGB | Datenschutzerklärung | Mein Konto | Impressum | Partnerprogramm
    Newsletter | 1Advd.ch RSS News-Feed Newsfeed | 1Advd.ch Facebook-Page Facebook | 1Advd.ch Twitter-Page Twitter
    Forbidden Planet AG © 1999-2023
    Alle Angaben ohne Gewähr
     
    SUCHEN

     
     Kategorien
    Im Sortiment stöbern
    Genres
    Hörbücher
    Aktionen
     Infos
    Mein Konto
    Warenkorb
    Meine Wunschliste
     Kundenservice
    Recherchedienst
    Fragen / AGB / Kontakt
    Partnerprogramm
    Impressum
    © by Forbidden Planet AG 1999-2023